F1Pits.net teamwear.

Gestart door Martin, 10 mei 2003 - 15:11:40

« vorige - volgende »

Ga je dit kopen?

Ja
9 (18%)
Nee
9 (18%)
Misschien
15 (30%)
Zal aan de prijs liggen.
17 (34%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 10 mei 2003 - 15:11:40

Martin

F1Pits.net gaat teamwear op de markt brengen.
Ga jij het kopen?
De prijzen volgen later maar worden zeer billijk.

Een voorbeeld:




Sinister -D-

Voila, ik als hollander (ahum) heb weer op de laatste optie geklikt  :D

Wanneer gaat 't op de markt komen Martin??

Lender

Het ziet er wel goed uit. Wanneer komen ze uit?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Martin

Het is een idee van Ramses.
Maar met een week of vier moet lukken.
Tenzij het logo niet lukt.
Dat moet transparant gemaakt worden en dat lukt nog niet.
Ik heb er geen verstand van dus laat ik het aan Ramses over.
Het is even peilen of we 3 of 25 polo's moeten maken.

Sinister -D-

Dan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

Ramses

Er komen voorlopig enkel polo's (wit) T shirts (wit en grijs) en misschien ook petjes (wit-bruin-kaki-grijs)
Zoals Martin zegt, aan heel redelijke prijzen. Er is nog wat werk aan, maar ze komen binnenkort.

De foto's die je hier ziet zijn van de achterkant. vooraan op de borst komt nog een ander logo. Daar ben ik volop mee bezig.

Eric

Citaat van: SinisterDan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

Euh, ik ben ook de trotse bezitter van een sticker op mijn autoruit.

FerrariMan

Citaat van: SinisterDan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

En dan gaan wij 2 elkaar herkennen als we ergens op stap gaan  8)

Ik koop zeker één, ongeacht de prijs !

Martin

Die sticker zit ook op mijn Saxo.

Race

Ligt aan de prijs en of ik het mooi vindt :wink:. Het witte doe ik me maar op school dan aan, ff reclame maken :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Sinister -D-

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: SinisterDan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

En dan gaan wij 2 elkaar herkennen als we ergens op stap gaan  8)

Ik koop zeker één, ongeacht de prijs !
Das dan afgesproken, volgende keer (als de shirtjes uit zijn) en ik kom in de buurt van Riemst doe ik 'm dan aan.

@Martin & Eric, sorry dat ik jullie niet genoemd heb, wist alleen van Alan dat ie 'n sticker had...... :oops:

Martin

Citaat van: Sinister
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: SinisterDan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

En dan gaan wij 2 elkaar herkennen als we ergens op stap gaan  8)

Ik koop zeker één, ongeacht de prijs !
Das dan afgesproken, volgende keer (als de shirtjes uit zijn) en ik kom in de buurt van Riemst doe ik 'm dan aan.

@Martin & Eric, sorry dat ik jullie niet genoemd heb, wist alleen van Alan dat ie 'n sticker had...... :oops:

In Nederland krijg ik vaak domme vragen.
"Wat is dat?"
"Waar staat dat?"

Maar ik zie ook mensen die het adres op achterkant van hun kassabon schrijven.
Er is op de parkeerplaats van het wc een pizzatent.
Heerlijke pizzapunten.
Lekker in de zon zitten en kijken.
WWW.F1Pits.net valt altijd op.

Race

Citaat van: Martin
Citaat van: Sinister
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: SinisterDan hebben we tenminste iets om aan te duiden dat het hier 'n geweldige site is. En dan zijn we niet de enigste die reclame maakt, he Alan (dan hebben wij lekker 'n polo, en jij maar 'n stickertje op je Golf )  :wink:  :wink:

En dan gaan wij 2 elkaar herkennen als we ergens op stap gaan  8)

Ik koop zeker één, ongeacht de prijs !
Das dan afgesproken, volgende keer (als de shirtjes uit zijn) en ik kom in de buurt van Riemst doe ik 'm dan aan.

@Martin & Eric, sorry dat ik jullie niet genoemd heb, wist alleen van Alan dat ie 'n sticker had...... :oops:

In Nederland krijg ik vaak domme vragen.
"Wat is dat?"
"Waar staat dat?"

Maar ik zie ook mensen die het adres op achterkant van hun kassabon schrijven.
Er is op de parkeerplaats van het wc een pizzatent.
Heerlijke pizzapunten.
Lekker in de zon zitten en kijken.
WWW.F1Pits.net valt altijd op.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

is er al een datum geweten dat de shirtjes te koop zullen zijn?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie