peugeot 4002

Gestart door Lender, 09 mei 2003 - 17:20:05

« vorige - volgende »

Lender

Een nieuwe conceptcar van Peugeot, de 4002. Hij zal te zien zijn op de Autosalon van Geneve:



Ik vind hem wel super!! :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: LenderEen nieuwe conceptcar van Peugeot, de 4002. Hij zal te zien zijn op de Autosalon van Geneve:



Ik vind hem wel super!! :shock:

beestig karretje, heeft wel een beetje weg van de Bugatti. :shock:  :shock:

MisterY

Ik vind hem te geforceerd.  :?  :roll:
En hij heeft inderdaad heel veel weg van de Bugatti:


:twisted:  :twisted:

Racegirl

Is dit een auto ?  :?
Vind hem vrij 'flashy'  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

MS Fan

Ik moest direct aan deze lexus denken, die van Minority Report ;)

A sick mind is a true delight ...

Sinister -D-

:shock: OOOEEEEHHH, maar die wil ik in de garage. Das veel vetter als de Peugeot 106 Rally wat ik ga halen......

sledge

Citaat van: LenderEen nieuwe conceptcar van Peugeot, de 4002. Hij zal te zien zijn op de Autosalon van Geneve:



Ik vind hem wel super!! :shock:

Precies een gigantische snottebel  :lol:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

JVA

EEEEIIIIIKKKKK

Lelijk op zijn zachts gezegd

McChouffe

Citaat van: Lender


AFGRIJSELIJK

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Wutputt

Citaat van: LenderEen nieuwe conceptcar van Peugeot, de 4002. Hij zal te zien zijn op de Autosalon van Geneve:



Ik vind hem wel super!! :shock:
Is dat niet het winnende concept van de designwedstrijd die Peugeot elk jaar uitschrijft?
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Kimi

Citaat van: Wutputt
Citaat van: LenderEen nieuwe conceptcar van Peugeot, de 4002. Hij zal te zien zijn op de Autosalon van Geneve:



Ik vind hem wel super!! :shock:
Is dat niet het winnende concept van de designwedstrijd die Peugeot elk jaar uitschrijft?

Ja, deze heeft gewonnen, maar 'k vind hem wel LELIJK !!!

KVDracer

Ik vind hem de max. De kleuren zijn beestig gekozen en gewoon het model is de max. Beestige wagen :!:  :!:  :!:

beffie

lelijk, afgrijselijk, hmmm hoe kunnen jullie dat nu lelijk en afgrijselijk vinden, da is toch wel een prachtige auto zeker kan ik nie begrijpen zelle
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Eric

Citaat van: KVDracerIk vind hem de max. De kleuren zijn beestig gekozen en gewoon het model is de max. Beestige wagen :!:  :!:  :!:

Dat vond ik nu ook zie, bij mij is vooral de kleurencombinatie dat ik enorm geslaagd kan noemen.

Fastone

Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerIk vind hem de max. De kleuren zijn beestig gekozen en gewoon het model is de max. Beestige wagen :!:  :!:  :!:

Dat vond ik nu ook zie, bij mij is vooral de kleurencombinatie dat ik enorm geslaagd kan noemen.

De kleurencombinatie is wel schoon, alleen spijtig dat ze der de rest van de auto( :?: ) ook hebben bijgedaan  :?
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning