Doek valt voor Fiat Panda.

Gestart door Martin, 07 mei 2003 - 19:07:21

« vorige - volgende »

Martin

Het is gedaan met de Fiat Panda. Het laatste exemplaar is van de band gerold en de persoon die sinds 1980 alle gebouwde types heeft geteld, beweert dat dat nummer 4.491.349 was. Een regelrechte opvolger mag je het niet noemen, maar de binnenkort te verschijnen Gingo vervangt deels de Panda.


Ramses

De laatste nieuwe modellen waren toch niet zoals die op de foto of wel?

MisterY

Citaat van: RamsesDe laatste nieuwe modellen waren toch niet zoals die op de foto of wel?

Toch wel. :wink:

Fastone

Citaat van: RamsesDe laatste nieuwe modellen waren toch niet zoals die op de foto of wel?

Ik denk dat gij de seicento voor hebt. Die ziet er zo uit:
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

Martin

Citaat van: Fastone
Citaat van: RamsesDe laatste nieuwe modellen waren toch niet zoals die op de foto of wel?

Ik denk dat gij de seicento voor hebt. Die ziet er zo uit:

Klopt, ik bedoel dus echt deze Fiat Panda.



Na die 4.000.000 + is het echt voorbij.
Hij is nog te koop in Nederland voor 6095 Euro.

Sinister -D-

Citaat van: Martin
Klopt, ik bedoel dus echt deze Fiat Panda.



Na die 4.000.000 + is het echt voorbij.
Hij is nog te koop in Nederland voor 6095 Euro.
Damn!!! Is die lego-blok op wielen nog steeds te koop??? En ook nog nieuw, dan is de prijs nog te hoog voor zo'n mobiel pakje sigaretten!!! D8 dat die ondertussen allemaal onder de billen van de eigenaar uitgeroest waren weggeroest waren........

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: Martin
Klopt, ik bedoel dus echt deze Fiat Panda.



Na die 4.000.000 + is het echt voorbij.
Hij is nog te koop in Nederland voor 6095 Euro.
Damn!!! Is die lego-blok op wielen nog steeds te koop??? En ook nog nieuw, dan is de prijs nog te hoog voor zo'n mobiel pakje sigaretten!!! D8 dat die ondertussen allemaal onder de billen van de eigenaar uitgeroest waren weggeroest waren........

Wist je dat zelfs de Ferrari president, Luca Di Montezemolo, eigenaar is van zo een legoblokje... :lol: