Doe ook mee aan de K-Sport F1 2002 World Championship league

Gestart door Iceman#1, 30 april 2003 - 13:41:22

« vorige - volgende »

Iceman#1

Sinds afgelopen vrijdag is er een nieuwe Online-league in het leven geroepen, genaamd:

K-Sport F1 2002 World Championship http://www.k-sportwc.cjb.net/

Ik en een vriend zijn deze league begonnen in de hoop een leuke competitie te kunnen beginnen tussen F1 2002 fanaten........
Het complete startersveld telt 8 teams (dus 16 in totaal)
Er zijn nog steeds 13 wagens vrij, dus vandaar dat wij via deze manier proberen deelnemers te vinden........

* Voel jij je aangesproken, en lijkt het je wat om in onze league mee te spelen???
Neem dan een kijkje op onze site: http://www.k-sportwc.cjb.net/
Maar wees er wel snel bij, want wij werken met de"first come, first serve"-regel (Wie zich als 1e aanmeld voor een zitje, krijgt hem)
---> Ikzelf rijd natuurlijk als Kimi Raikkonen

# Er is echter wel 1 voorwaarde: je MOET minimaal over een kabelverbinding beschikken (dit om de verbinding tijdens het spel optimaal te houden)



We hopen jullie binnenkort te mogen begroeten als nieuwe collega's

"Together we are strong"

Alan Blues

Ik ben eens gaan kijken naar die game. Het ziet er inderdaad nog zeer nieuw uit. Maar er staat nergens uitgelegd wat je moet doen, technisch bedoel ik. Gewoon online racen tegen elkaar?

Lijkt me wel leuk, maar dan zit ik weer meer (te veel) achter mijn pc...

Iceman#1

Het is gewoon lekker Online race tegen elkaar ja......

"Together we are strong"

Eric

Citaat van: Alan BluesIk ben eens gaan kijken naar die game. Het ziet er inderdaad nog zeer nieuw uit. Maar er staat nergens uitgelegd wat je moet doen, technisch bedoel ik. Gewoon online racen tegen elkaar?

Lijkt me wel leuk, maar dan zit ik weer meer (te veel) achter mijn pc...
Alsof dat nu nog niet het geval is zeker? :lol:  :lol:  :lol:

Alan Blues

Citaat van: ericAlsof dat nu nog niet het geval is zeker? :lol:  :lol:  :lol:

Ja, dat is inderdaad het geval. Maar in de herfst en winter is dat geen probleem. Maar in de lente en zomer werk ik toch liever in mijn tuin of doe ik liever een terrasje dan voor m'n pc te zitten. Mijn arme hond moet toch ook eens buiten, hé....

Iceman#1

De races zijn altijd int weekend, dus dat moet toch lukken??
En trouwens, het is maar 2 uur ofzo op zaterdag en 2 uur op zondag.....

"Together we are strong"

Alan Blues

Citaat van: KimiRaikkonenDe races zijn altijd int weekend, dus dat moet toch lukken??
En trouwens, het is maar 2 uur ofzo op zaterdag en 2 uur op zondag.....

Da's 4 uur! Reken daarbij nog F1REM, twee repetities per week, mijn was, mijn strijk, eten maken, de hond uitlaten, in de tuin werken, een lief zoeken,....

Er zijn zoveel toffe dingen waar je aan kan meedoen. Maar je kan niet alles hebben in het leven...

Iceman#1

Nee ok, maar Quali en de trainingen hoef je natuurlijk niet volledig mee te doen......

Quali kan je ook gewoon in 15min snel je rondjes rijden
Training hetzelfde verhaal........

Alleen de race op zondag zul je volledig moeten doen (maar wat doe jij op zondag dan, dat je geen tijd zou hebben??)

"Together we are strong"

Alan Blues

Citaat van: KimiRaikkonenAlleen de race op zondag zul je volledig moeten doen (maar wat doe jij op zondag dan, dat je geen tijd zou hebben??)

Wel, in de tuin werken, mijn was doen, mijn strijk, met de hond gaan wandelen, mijn huis opruimen, een lief zoeken, een terrasje doen met Jakke Jr., ... Maar vooral: 's ochtends uitslapen!!!!

bradge

Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.