Suzuki GSX-R1000K3

Gestart door Magic Senna, 04 april 2003 - 20:03:16

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: eric
Citaat van: Sinister
Citaat van: eric

Jaloezie is een vies beestje :lol:  :wink:
Vlooien ook  :wink:
En zoals ik al 's zei Magic Senna: ''Wanneer gaan we racen''  :wink:

gaat uwe harley Trapson dat wel aankunnen? :lol:
Die van hem mag dan wel 20x zoveel cc-tjes hebben als die van mij, maar ik durf te wedden dat ik toch de eerste 1/2meter met hem meekan..........
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: SinisterDie van hem mag dan wel 20x zoveel cc-tjes hebben als die van mij, maar ik durf te wedden dat ik toch de eerste 1/2meter met hem meekan..........
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Daar moet je niet mee lachen, ik wil ook zo iets hebben  :D  :D  Dan zullen we 's zien wie d'r 't laatst lacht :wink:

En je weet wat ze zeggen : ''wie het laatst lacht.............. is traag van begrip''.

Magic Senna

Hier enkele foto's van mij en mijn nieuwe aanwinst  8)







Magic Senna

Ik heb hem net binnengedaan voor zijn 1ste onderhoud :P
Het inrijden is voorbij vanaf morgen, eindelijk mag ik mijn gas opendraaien en zien wat dat beestje in zijn mars heeft :twisted:  :twisted:  :twisted:

Eric

Citaat van: Magic SennaIk heb hem net binnengedaan voor zijn 1ste onderhoud :P
Het inrijden is voorbij vanaf morgen, eindelijk mag ik mijn gas opendraaien en zien wat dat beestje in zijn mars heeft :twisted:  :twisted:  :twisted:

De rodage is gedaan dus, en nu maar hopen dat we Magic hier nog heelhuids gaan zien. :?

Magic Senna

Ik ga mijn naam veranderen van Magic Senna naar Mr. Duracell :lol:  :lol:  :lol:
Dat ding gaat en gaat, en als je denkt dat het gedaan is gaat hij nog door, net een Duracell konijn :P  :lol:  :shock:

Ik heb de gegevens opgezocht op het internet van zijn acceleratie, hou je maar even vast:

Van 0 naar 100km/u in 2.4sec :shock:
Van 0 naar 200km/u in 7.2sec :shock:
Van 0 naar 290km/u in 11.4sec :shock:

Eric

Citaat van: Magic SennaIk ga mijn naam veranderen van Magic Senna naar Mr. Duracell :lol:  :lol:  :lol:
Dat ding gaat en gaat, en als je denkt dat het gedaan is gaat hij nog door, net een Duracell konijn :P  :lol:  :shock:

Ik heb de gegevens opgezocht op het internet van zijn acceleratie, hou je maar even vast:

Van 0 naar 100km/u in 2.4sec :shock:
Van 0 naar 200km/u in 7.2sec :shock:
Van 0 naar 290km/u in 11.4sec :shock:

Ben je zeker dat je een moto gekocht en geen F16? :lol:  :wink:

MS Fan

Citaat van: Magic SennaIk ga mijn naam veranderen van Magic Senna naar Mr. Duracell :lol:  :lol:  :lol:
Dat ding gaat en gaat, en als je denkt dat het gedaan is gaat hij nog door, net een Duracell konijn :P  :lol:  :shock:

Ik heb de gegevens opgezocht op het internet van zijn acceleratie, hou je maar even vast:

Van 0 naar 100km/u in 2.4sec :shock:
Van 0 naar 200km/u in 7.2sec :shock:
Van 0 naar 290km/u in 11.4sec :shock:

En toen kwam daar die boom, van 290km/u naar 0 in 0.1sec  :shock:   :lol:  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Magic Senna

Citaat van: Jasper

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Oke, Jasper wanneer mag ik komen halen :wink: Ik heb hem volledig opengedraaid en blijven doorgaan, de teller gaat maar tot 299km/u maar ik ben daar ver over gegaan :twisted: Er komt wel een serieuze vibratie op die voorkant zeg tegen die snelheid :lol:

Eric

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Jasper

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Oke, Jasper wanneer mag ik komen halen :wink: Ik heb hem volledig opengedraaid en blijven doorgaan, de teller gaat maar tot 299km/u maar ik ben daar ver over gegaan :twisted: Er komt wel een serieuze vibratie op die voorkant zeg tegen die snelheid :lol:

Ik denk dat we Jasper hier nu niet meer zullen zien. :lol:  :lol:  :wink: