Suzuki GSX-R1000K3

Gestart door Magic Senna, 04 april 2003 - 20:03:16

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: JasperAmaaai, zoiets zou ik nooit kopen. ;)
Je mag nog niet de helft van de haalbare snelheid rijden. Daar ben je toch niets mee, althans kosteloos. :roll:

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Jasper begin maar al te sparen zou ik zeggen, want deze zomer heb ik dat al gedaan, geloof dat maar gerust :wink:
LOL, waar dat? :shock:

Magic Senna

Citaat van: Jasper
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: JasperAmaaai, zoiets zou ik nooit kopen. ;)
Je mag nog niet de helft van de haalbare snelheid rijden. Daar ben je toch niets mee, althans kosteloos. :roll:

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Jasper begin maar al te sparen zou ik zeggen, want deze zomer heb ik dat al gedaan, geloof dat maar gerust :wink:
LOL, waar dat? :shock:
Gewoon op de autostrade, deze machine is daar toch direct aan die snelheid :twisted:  :wink:
Normaal moest ik hem morgen halen, maar mijn alarm is nog niet binnen  :evil:
Het is uitgesteld tot dinsdag :roll:

Eric

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Jasper
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: JasperAmaaai, zoiets zou ik nooit kopen. ;)
Je mag nog niet de helft van de haalbare snelheid rijden. Daar ben je toch niets mee, althans kosteloos. :roll:

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Jasper begin maar al te sparen zou ik zeggen, want deze zomer heb ik dat al gedaan, geloof dat maar gerust :wink:
LOL, waar dat? :shock:
Gewoon op de autostrade, deze machine is daar toch direct aan die snelheid :twisted:  :wink:
Normaal moest ik hem morgen halen, maar mijn alarm is nog niet binnen  :evil:
Het is uitgesteld tot dinsdag :roll:

Ik denk dat hier iemand ongeduldig aan het worden is...verstaanbaar hoor. :wink:

Magic Senna

Citaat van: eric
Ik denk dat hier iemand ongeduldig aan het worden is...verstaanbaar hoor. :wink:
Echt ongeduldig niet Eric, want dan kan ik wat langer op die ik nu heb rijden.Ik doe deze echt met spijt in mijn hart weg, want hij is nu 7 jaar oud maar nog zo goed als nieuw en uniek in België.
Maar hij is nu éénmaal te traag geworden voor mij, en dan is het tijd om afscheid te nemen, maar het doet toch pijn :(

GeertG

Enjoy the new machine....
Drive safe....
You're just jealous because the voices[/i] are talking to me[/i].....

Magic Senna

Citaat van: GeertGEnjoy the new machine....
Drive safe....
Ik zal die nieuwe machine zeker enjoyen, als ik hem ooit heb :roll: De levering is weeral uitgesteld, papieren zijn nog niet binnen, en het alarm dat ik had besteld was niet compatibel met het nieuwe model GSXR.Met als gevolg dat ik hem misschien zaterdag heb, als het nieuwe alarm vrijdag binnenkomt :evil: Nu begin ik toch ongeduldig te worden hoor.
En wat dat safe driving betreft, ik zal mijn uiterste best doen want ik wil niet dat mijn kinderen zonder vader komen te zitten :wink:

Magic Senna

EINDELIJK, ik heb hem

Racegirl

Citaat van: Magic SennaEINDELIJK, ik heb hem

Proficiat  :wink:  Veel plezier ermee  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: Magic SennaEINDELIJK, ik heb hem

En nu geen zotte toeren uithalen, we willen u hier nog een tijdje zien op het forum hoor. :wink:

Alan Blues

Ik hou het liever veilig....



Toch wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Magic Senna

Bedankt voor de gelukwensen en ik zal voorzichtig zijn hoor :wink:
Hier krijg ik tenminste gelukwensen, op mijn werk is het één en al afgunst omdat ik zo'n machine gekocht heb :roll:

Eric

Citaat van: Magic SennaBedankt voor de gelukwensen en ik zal voorzichtig zijn hoor :wink:
Hier krijg ik tenminste gelukwensen, op mijn werk is het één en al afgunst omdat ik zo'n machine gekocht heb :roll:

Jaloezie is een vies beestje :lol:  :wink:

Sinister -D-

Citaat van: eric

Jaloezie is een vies beestje :lol:  :wink:
Vlooien ook  :wink:
En zoals ik al 's zei Magic Senna: ''Wanneer gaan we racen''  :wink:

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: eric

Jaloezie is een vies beestje :lol:  :wink:
Vlooien ook  :wink:
En zoals ik al 's zei Magic Senna: ''Wanneer gaan we racen''  :wink:

gaat uwe harley Trapson dat wel aankunnen? :lol:

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: Sinister
Citaat van: eric

Jaloezie is een vies beestje :lol:  :wink:
Vlooien ook  :wink:
En zoals ik al 's zei Magic Senna: ''Wanneer gaan we racen''  :wink:

gaat uwe harley Trapson dat wel aankunnen? :lol:
Die van hem mag dan wel 20x zoveel cc-tjes hebben als die van mij, maar ik durf te wedden dat ik toch de eerste 1/2meter met hem meekan..........