Suzuki GSX-R1000K3

Gestart door Magic Senna, 04 april 2003 - 20:03:16

« vorige - volgende »

Magic Senna

Dit is hem dan, de allersnelste supersport machine die er momenteel bestaat op deze planeet, de Suzuki GSX-R1000.Normaal staat hij één dezer dagen voor het eerst in de winkel en dan zal ik beslissen of ik hem al dan niet koop.Ik ben serieus aan het twijfelen tussen deze, een Fireblade of een R1.Als ik moet kiezen voor schoonheid kies ik de R1, als ik voor duurzaamheid kies is het een Fireblade en als ik voor snelheid kies word het deze.Ik weet het niet meer eerlijk gezegd :roll: Ik weet wel dat deze kleurstellingen zijn gemaakt door Stevie Wonder :lol:
Specs:
Motortype:  4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Cilinderinhoud:  988 cm3
Boring x Slag:  73,0 mm x 59,0 mm
Aantal kleppen per cilinder:  4
Maximum vermogen:  120,6 kW (164 pk)/10.800 t.p.m.
Maximum koppel:  110,7 Nm/8.400 t.p.m.
Brandstoftoevoer:  Injectie
Startsysteem:  Elektrisch
Transmissie:  6 versnellingen (Gaat in 5de al 295km/u)
Drooggewicht:  168 kg  
Remmen voor/achter:  Dubbele 300 mm schijven voor en 220 mm schijf achter
Banden voor/achter:  120/70 ZR17 / 190/50 ZR17
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Topsnelheid 299 km/u op de teller, maar gaat echt 325km/u  
Gewicht: 168 kg
Kleuren: zwart/brons, zilver en blauw/wit










Eric

De kleuren vallen nog mee, alhoewel die eerste bij mij iets oproept van Arrows.
325 km/u is echt wel een bom, ik hoop dat er alleen mensen met verstand en ervaring dit beestje aanschaffen. :?

Magic Senna

Citaat van: ericDe kleuren vallen nog mee, alhoewel die eerste bij mij iets oproept van Arrows.
325 km/u is echt wel een bom, ik hoop dat er alleen mensen met verstand en ervaring dit beestje aanschaffen. :?
Het is die 1ste in zwart/brons die ik zou kopen, niet alleen voor de snelheid maar vooral voor het koppel.Maar ik heb hem nog niet in het echt gezien, want hij is nog niet uit en op het motorsalon stonden ook enkel maar de grijze en de blauwe.En ik kan niet iets kopen dat ik alleen maar op papier heb gezien.
Ervaring om ermee om te gaan heb ik al genoeg want ik rij nu al 7 jaar op het kleinere broertje, de GSX-R750 en die gaat ook 295km/u op de teller.Maar deze heeft een pak meer koppel, en gaat in 4de versnelling nog de lucht in als je te hard accelereert.Dus mensen zonder ervaring kunnen dit beter niet kopen, en mensen zonder verstand blijven er beter helemaal af want die rijden zich op een week dood.

Wutputt

Ik ga mij zoiets (voorlopig) niet kopen, want dan denk ik dat ze mij niet veel later van het asfalt kunnen schrapen.
Ik hou het voorlopig bij 50cc :D
Ben nu wel aan het overwegen om een motorijbewijs te halen, maar ga mij in de nabije toekomst zo'n machien zeker niet kopen, das te gevaarlijk voor mij. Eerst voldoende ervaring opdoen met een veel minder performant model.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Magic Senna



Ik heb hem zonet besteld, de koper/zwarte uitvoering, in het echt viel die kleur fantastisch goed mee en ik was direkt verkocht   :P  
Volgende week vrijdag mag ik hem afhalen :lol:  :lol:

Sinister -D-

Proficiat met die aanwinst. Enne, je weet toch dat je niet harder mag als 120 he  :roll:  :wink:

Magic Senna

Citaat van: SinisterProficiat met die aanwinst. Enne, je weet toch dat je niet harder mag als 120 he  :roll:  :wink:
Hij gaat al harder dan dat in 1ste versnelling :twisted:

Sinister -D-

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: SinisterProficiat met die aanwinst. Enne, je weet toch dat je niet harder mag als 120 he  :roll:  :wink:
Hij gaat al harder dan dat in 1ste versnelling :twisted:

Kunnen we 's racen, ik met me 50CC scootertje met top van 88km/u  :lol:

Magic Senna

Citaat van: Sinister
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: SinisterProficiat met die aanwinst. Enne, je weet toch dat je niet harder mag als 120 he  :roll:  :wink:
Hij gaat al harder dan dat in 1ste versnelling :twisted:

Kunnen we 's racen, ik met me 50CC scootertje met top van 88km/u  :lol:
Volgens mij ga jij enkel mijn achterkant dan even kunnen bekijken, en dat was het dan :twisted:

Wutputt

Hehe, ik vrees het ook.

Porficiat met uw aankoop. Enjoy your machine!!
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

KVDracer

Citaat van: Magic SennaDit is hem dan, de allersnelste supersport machine die er momenteel bestaat op deze planeet, de Suzuki GSX-R1000.Normaal staat hij één dezer dagen voor het eerst in de winkel en dan zal ik beslissen of ik hem al dan niet koop.Ik ben serieus aan het twijfelen tussen deze, een Fireblade of een R1.Als ik moet kiezen voor schoonheid kies ik de R1, als ik voor duurzaamheid kies is het een Fireblade en als ik voor snelheid kies word het deze.Ik weet het niet meer eerlijk gezegd :roll: Ik weet wel dat deze kleurstellingen zijn gemaakt door Stevie Wonder :lol:
Specs:
Motortype:  4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Cilinderinhoud:  988 cm3
Boring x Slag:  73,0 mm x 59,0 mm
Aantal kleppen per cilinder:  4
Maximum vermogen:  120,6 kW (164 pk)/10.800 t.p.m.
Maximum koppel:  110,7 Nm/8.400 t.p.m.
Brandstoftoevoer:  Injectie
Startsysteem:  Elektrisch
Transmissie:  6 versnellingen (Gaat in 5de al 295km/u)
Drooggewicht:  168 kg  
Remmen voor/achter:  Dubbele 300 mm schijven voor en 220 mm schijf achter
Banden voor/achter:  120/70 ZR17 / 190/50 ZR17
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Topsnelheid 299 km/u op de teller, maar gaat echt 325km/u  
Gewicht: 168 kg
Kleuren: zwart/brons, zilver en blauw/wit










En, wa ga je doen? Als ge dees mahien gekocht hebt hem een half jaar op stal laten da ge genoeg kunt sparen om al uw boetes te betalen  8)  :lol:

Race

Ik denk dat meneertje de nummerplaat naar achter klapt hoor :wink:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Magic Senna

Citaat van: RaceIk denk dat meneertje de nummerplaat naar achter klapt hoor :wink:
Ik weet van niks 8)

Jasper

Amaaai, zoiets zou ik nooit kopen. ;)
Je mag nog niet de helft van de haalbare snelheid rijden. Daar ben je toch niets mee, althans kosteloos. :roll:

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)

Magic Senna

Citaat van: JasperAmaaai, zoiets zou ik nooit kopen. ;)
Je mag nog niet de helft van de haalbare snelheid rijden. Daar ben je toch niets mee, althans kosteloos. :roll:

Ennuh, als je die 325 km/u rijdt, krijg je van mij nog zo'n moto. ;) ;) ;) :lol: ;) ;) ;)
Jasper begin maar al te sparen zou ik zeggen, want deze zomer heb ik dat al gedaan, geloof dat maar gerust :wink: