Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Enzo

Wel eens 'Wipe-Out' gezien...?  ;D


Kootje

Jaaaah        :D         leuk programma is dat.
Vooral die grote rode ballen in ronde 1.       Hilarisch   ;D

Ken de Nederlandse ,Britse en Amerikaanse uitvoeringen ,maar deze winterse uitvoering kende ik nog niet.
Er is in Nederland ooit ook 'n celebrity uitvoering geweest.          Ook erg geestig.

;D :D ;D     

Kootje


Enzo

Hitler over het uitvallen van Bahrein...


Kootje

 :D ;D :D
Hilarische parodie op "der untergang"
;D :D ;D

Franky R.

Citaat van: Enzo op 04 maart 2011 - 21:17:18
Hitler over het uitvallen van Bahrein...



Hahaha, zeer meesterlijk gedaan...

Al is het mss. wel wat wrang ten opzichte van de slachtoffers in Bahrein...Maar wij kunnen daar ook niets aan doen, toch?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 05 maart 2011 - 21:18:26
Al is het mss. wel wat wrang ten opzichte van de slachtoffers in Bahrein...Maar wij kunnen daar ook niets aan doen, toch?
Nee precies ,dan kan je over alles wel 'n probleem gaan maken.
Valt er gelijk helemaal niets meer te lachen.


Kootje


Franky R.

Loopt een Belg met een stokbrood in zijn kont over straat, dus ik vraag hem waarom hij dat doet zegt 'ie:

"Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest en ik moet voorlopig met de andere kant eten!"
;D ;D ;D

Gerard

#2184

JimmySPA

Gehehe, en toen kwam er een auto onder je door.  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

 ;D One day I'll fly awahay..... :D

Gerard

pfff  ja, en dan te bedenken dat Red Bull in die tijd nog niet eens bestond...... ;D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 01 april 2011 - 16:27:08
pfff  ja, en dan te bedenken dat Red Bull in die tijd nog niet eens bestond...... ;D

Oh, jawel hoor...Red Bull is in de basis een Thaise drankje, dat al in de jaren 1970 werd gemaakt. Mateschitz dronk het spul ergens eind jaren 70 (?) toen hij nog marketing manager was voor Blendax, een Duitse tandpasta-fabrikant. en ontdekte dat zijn jet-lag snel verholpen werd. Hij kocht in 1982 de rechten om het drankje te promoten...De rest is geschiedenis!

;)

Gerard

@ franky.. Je verpest mn grap joh! :-(
;)

Anyway, ik kan met mn telefoon geen linkjes plakken hier,maar zoek ff op youtube op 'cat reacts to crash Buemi' ;D