Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Martin

Met ondertiteling zal het wel leuk zijn maar ik snap er geen mallemoer van. :'(

Eric

Citaat van: Supermariobros op 03 augustus 2009 - 11:14:37
Jantje komt een half uur te laat op school.
En, vraagt de juffrouw van waar komt ge?
Ik ? van de hoeren zegt Jantje
Krijgt die kleine daar een saflet (klap, dreun) op zijn bakkes (gezicht) van die juf en hij vliegt naar de directeur
Bij de directeur van 't zelfde laken een broek: weer een saflet op die kleine zijn bakkes en hij vliegt naar huis
Maar ondertussen heeft de directeur al naar die kleine zijn moeder gebeld en heel het verhaal in geuren en kleuren verteld
Thuis gekomen gaat de voordeur al open, en ja weer zo'n kroket (klap, dreun) op die kleine zijn smoeleke (gezicht) van zijn moeder.
Jantje draait zich om naar zijn moeder en roept: nu begint dat hier toch een beetje mijn kloten uit te hangen met dat geslaag !

Dat onze pa in het vervolg zijne frak (jas) maar zelf gaat halen !

;D ;D


hopelijk lukt het nu Martin;   ;D


Folkert

Citaat van: Eric op 03 augustus 2009 - 15:12:36
Citaat van: Supermariobros op 03 augustus 2009 - 11:14:37
Jantje komt een half uur te laat op school.
En, vraagt de juffrouw van waar komt ge?
Ik ? van de hoeren zegt Jantje
Krijgt die kleine daar een saflet (klap, dreun) op zijn bakkes (gezicht) van die juf en hij vliegt naar de directeur
Bij de directeur van 't zelfde laken een broek: weer een saflet op die kleine zijn bakkes en hij vliegt naar huis
Maar ondertussen heeft de directeur al naar die kleine zijn moeder gebeld en heel het verhaal in geuren en kleuren verteld
Thuis gekomen gaat de voordeur al open, en ja weer zo'n kroket (klap, dreun) op die kleine zijn smoeleke (gezicht) van zijn moeder.
Jantje draait zich om naar zijn moeder en roept: nu begint dat hier toch een beetje mijn kloten uit te hangen met dat geslaag !

Dat onze pa in het vervolg zijne frak (jas) maar zelf gaat halen !

;D ;D


hopelijk lukt het nu Martin;   ;D
hahaha, behalve frak, kende ik de woorden wel. Maar dat isnou het mooie van Vlaams, je hoeft maar paar woorden achter elkaar te zetten en je hebt een mop ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Nu is ie wel leuk. ;D


Ferrari 2010

Ik kan gewoon niet geloven dat dat echt is. je moet je leven toch al beu zijn om dit zelf te doen? Van een stel Red Bull stuntmannen zie ik dit nog gebeuren, maar dit lijkt eerder een stelletje vrienden ofzo. Erg ongeloofwaardig filmpje, maar ik zie niet direct iets waardoor het duidelijk trucage is ofzo.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Binnenkort komt er een nieuwe Belgische monopoly op de markt. Eén van de speciale kaarten bij dit bord is:

"Ga naar de gevangenis en ontsnap meteen"
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 16:29:28
Binnenkort komt er een nieuwe Belgische monopoly op de markt. Eén van de speciale kaarten bij dit bord is:

"Ga naar de gevangenis en ontsnap meteen"

;D

Juan

Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 16:29:28
Binnenkort komt er een nieuwe Belgische monopoly op de markt. Eén van de speciale kaarten bij dit bord is:

"Ga naar de gevangenis en ontsnap meteen"
Zit er geen helikopter als pion bij? ;D
Juan

Martin

Hij is wel leuk maar ik heb geen idee waarom dit nou de meest bekeken video ooit is.
Best wel grappig maar.........bijna 125.000.000  (HONDERDVIJFENTWINTIG MILJOEN) keer bekeken ????



Supermariobros

Een scout van voetbalclub Antwerp vertelt de trainer dat hij een fantastische jonge Irakese spits aan het werk heeft gezien in Bagdad.
De trainer stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken. 
De trainer is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten. 
Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Antwerpen.
Vijf weken later: Antwerp staat 4-0 achter tegen Deinze. 
Er zijn nog maar twintig minuten te spelen. 
De trainer brengt de Irakees op het veld. Die scoort vier sensationele doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen.
Onmiddellijk na de wedstrijd belt de kerel naar zijn moeder: 
Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord! zegt hij enthousiast. 
De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen.
Tof, zegt zijn moeder. Maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was. 
Je vader is op straat beschoten. 
Je zus en ik zijn aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen. 
En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt.
De Irakees is onder de indruk: Ja, wat kan ik zeggen mama? Het spijt me.
Het spijt je?! zegt de moeder. Het is wel voor u dat we naar Antwerpen verhuisd zijn, hè!

Martin

Wie zijn de meest vriendelijke mensen in Nederland?
Marokanen. Ze komen met een grote groep om je heen staan en vragen dan 'Wat is je probleem?'