Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

daan

Citaat van: Bruno
Citaat van: Jasper
Citaat van: ericIn het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed.
Ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken".
Jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken.
Echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje.
In het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035 Euro in munten en briefjes .
Vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed.
's Avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op.
"40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden.
"Maar vandaag kon ik het niet langer meer houden".
"Ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien".
"Nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekent".
"En waarom mocht ik dit kistje nooit openen" !
De vrouw antwoorde :
"Iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken,
en stopte het lege flesje in het kistje.
De man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf :
"In all die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest".
"Dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven".
Maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er nog 12.035, euro in het kistje zat.
Dus vroeg hij aan zijn vrouw :
"Dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk".
"Maar ik vergat nog dat er 12.035, euro in het kistje zat" !
"Wat heeft dat geld dan te betekenen" ?
Zijn vrouw antwoordde :
"Ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan" !
Dat kan niet Eric. Als dit echt gebeurd is, moet het koppel al 40 jaar getrouwd zijn. En als dat zo is, waren er in die periode nog geen euro's. Denk nu toch eens een keer na. :roll:


;) ;) ;) Prachtige mop. :)

Denk zelf ns na, Mischien is die vrouw wel zo slim geweest om op een gegeven moment de Bfr. of Ned. guldens om te ruilen in €'s. Iets dat ze bij U thuis hopelijk ook gedaan hebben want anders zitten ze binnen niet al te korte tijd met waardeloos geld...

Nn, is inderdaad een goeie.  :lol:
slim menske  :P

mooi mopke :)

Scuderia Ferrari

MINISTERIE BUITENLANDSE ZAKEN
DIENST VREEMDELINGEN
AANVRAAG OM ASIEL

ALGEMEEN :

Waar jij komen van ? ……………………………………………………………………………
Van wie jij weten Nederlands sociaal paradijs “?  Zus  Broer  Zwager  Krant / TV / Tam-tam

PERSOONLIJKE GEGEVENS :

Waar jij door bos gekomen ? …………………………………………………………………
Waar jij wonen ? ……………………………………………………………………………….
Wanneer jij wonen in auto, zeggen waar jij parkeren ? ……………………………………
Waar jij geboren ?  Maïsveld  Gevangenis  Onder brug  Bordeel  Camping
Burgerlijke staat van jij ?  Getrouwd  Geërfd  Gekocht  Niet weten  Ik vreemd
Als jij Moslim ? Hoeveel vrouwen jij ongeveer hebben ? ………………. Hoeveel kinderen ?
Hoeveel van zuster ? ……..
Waar jij paspoort vandaan hebben ?  Van dode (*)  Gestolen  Gevonden
 Van collega
(*) Alleen in geval van dode :  Gewoon gestorven  Beetje geholpen  Moet nog doodgaan

INFORMATIE OVER OUDERS :

Wie jij denken papa is ? ……………………………………………………….
Adres van gevangenis waar papa woont : …………………………………..
Wie jou mama zijn ? :  Zuster  Tante  Oma  Vrouw van buurman

INFORMATIE OVER AUTO :

Hebben jij auto ?  JA  NEEN  MOET NOG STELEN

INFORMATIE OVER SCHOOL EN BEROEP :

Jij op school geweest ?  Nee  Af en toe  Op markt geleerd  Van medicijnman
Welk beroep jij hebben ?  Dief  Smokkelaar  Bommenlegger  Huurmoordenaar
Hoe jij komen aan geld ?  Diefstal  Sociale dienst  Zwarte handel  Prostitutie
 Sabotage  Drughandel  Balletje-balletje  Mafia
Wat jij willen doen ?  Dief  Inbreker  Pooier  Verkrachter  Niets

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR ARCHIEF BUITENLANDSE ZAKEN :
Als jij hier wonen, hoeveel dan nog komen ? ……………………….
Hoe jij willen wonen ?  Villa  Bungalow  Landhuis  Kasteel  Hotel
Wat jij elke dag willen eten ?  Biefstuk (*)  Truffels  Ganzenlever  Kaviaar
(*) In geval van biefstuk :  Normaal gebakken  Doorbakken  Goed doorbakken
Wat jij willen drinken ?  Champagne  Whisky  Melk  Koffie  Thee
Welk gereedschap jij nodig hebben ?
 Breekijzer  Handgranaat  Boksbeugel  Pistool

Ik naam : ………………………………………………………….

Martin

Scud,

Ik kan veel mopjes aan, deze gaat mij te ver.
Ook gezien het taalgebruik.

Lender

Och,het is maar een mopje ze Martin
ik vind ze nog goed
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Martin

Ja dat weet ook wel.
Maar mijn Turkse buurman praat zo niet.
Een keurige familie met kinderen die geen kwaad doen.
Sinds ze naast me wonen heb ik een hekel aan mopjes over buitenlanders.
Vooral met dit soort taal.
Maar goed, dat is persoonlijk.

Ruud

@Scud: steengoed :lol:

Martin

Ieder zijn mening. :?

Ruud

Niet dat ik racistisch ben - integendeel - maar ondanks dat je buurman van Turkse afkomst is vind ik het nog steeds grappig. Meer ook niet :wink:

Martin

Nogmaals, ieder zijn eige menig.

Roel

Citaat van: JasperIk zal jullie eerst laten kennismaken met Stompje. Stompje is een normale jongen met normale ouders in een normaal huis in ons land. Het enige abnormale aan Stompje is... dat hij geen armen noch benen heeft. Dus hij heeft enkel zijn romp en zijn hoofd. Nu gaan we over tot de moppen zelf. ;)


Op een dag op school, gaat de klas samen zwemmen. Maar de kinderen zijn nog maar net allemaal in het zwembad gesprongen, of Stompje begint al te verzuipen. De juffrouw springt erachteraan en brengt Stompje naar de kant, waar hij bijkomt. "Maar Stompje toch," zei de juffrouw, "normaal kan jij toch zo goed zwemmen?"
"Ja," antwoorde Stompje, "maar welken onnozelaar trekt nu die badmuts over mijn oren!!!??"


Op een dag in het begin van de lente is Stompje thuis met zijn papa. "Zoon," zegt die, "binnen vijf dagen krijg je je armpjes en beentjes terug!" En Stompje begint in het rond te springen van blijdschap.
De volgende dag komt Stompje thuis van school en hij vraagt aan zijn papa: "Wanneer krijg ik nu mijn armpjes en beentjes terug?"
"Binnen 4 dagen jongen", luidt het antwoord.
En zo gaat het de volgende dag weer. En de dag daarop weer. En ook de dag voordat Stompje zijn armpjes en beentjes terugkrijgt. En uiteindelijk...
"Papa papa papa, vandaag krijg ik mijn armpjes en beentjes terug! Wanneer wanneer wanneer?!!"
"Maar Stompje toch! 1 april!!"

stompje for president :D

Zo'n onnozele mop dat ik er mee moet lachen, maar echt onnozel eh  :lol:
God save Mclaren

Jasper

Citaat van: Scuderia FerrariMINISTERIE BUITENLANDSE ZAKEN
DIENST VREEMDELINGEN
AANVRAAG OM ASIEL

ALGEMEEN :

Waar jij komen van ? .......................................................................................
Van wie jij weten Nederlands sociaal paradijs "?  Zus  Broer  Zwager  Krant / TV / Tam-tam

PERSOONLIJKE GEGEVENS :

Waar jij door bos gekomen ? ...........................................................................
Waar jij wonen ? ...........................................................................................
Wanneer jij wonen in auto, zeggen waar jij parkeren ? ..........................................
Waar jij geboren ?  Maïsveld  Gevangenis  Onder brug  Bordeel  Camping
Burgerlijke staat van jij ?  Getrouwd  Geërfd  Gekocht  Niet weten  Ik vreemd
Als jij Moslim ? Hoeveel vrouwen jij ongeveer hebben ? ................... Hoeveel kinderen ?
Hoeveel van zuster ? ........
Waar jij paspoort vandaan hebben ?  Van dode (*)  Gestolen  Gevonden
 Van collega
(*) Alleen in geval van dode :  Gewoon gestorven  Beetje geholpen  Moet nog doodgaan

INFORMATIE OVER OUDERS :

Wie jij denken papa is ? ................................................................
Adres van gevangenis waar papa woont : .........................................
Wie jou mama zijn ? :  Zuster  Tante  Oma  Vrouw van buurman

INFORMATIE OVER AUTO :

Hebben jij auto ?  JA  NEEN  MOET NOG STELEN

INFORMATIE OVER SCHOOL EN BEROEP :

Jij op school geweest ?  Nee  Af en toe  Op markt geleerd  Van medicijnman
Welk beroep jij hebben ?  Dief  Smokkelaar  Bommenlegger  Huurmoordenaar
Hoe jij komen aan geld ?  Diefstal  Sociale dienst  Zwarte handel  Prostitutie
 Sabotage  Drughandel  Balletje-balletje  Mafia
Wat jij willen doen ?  Dief  Inbreker  Pooier  Verkrachter  Niets

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR ARCHIEF BUITENLANDSE ZAKEN :
Als jij hier wonen, hoeveel dan nog komen ? ............................
Hoe jij willen wonen ?  Villa  Bungalow  Landhuis  Kasteel  Hotel
Wat jij elke dag willen eten ?  Biefstuk (*)  Truffels  Ganzenlever  Kaviaar
(*) In geval van biefstuk :  Normaal gebakken  Doorbakken  Goed doorbakken
Wat jij willen drinken ?  Champagne  Whisky  Melk  Koffie  Thee
Welk gereedschap jij nodig hebben ?
 Breekijzer  Handgranaat  Boksbeugel  Pistool

Ik naam : ...................................................................

En nu de mop?

Jasper

Citaat van: Bruno
Citaat van: Jasper
Citaat van: ericIn het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed.
Ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken".
Jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken.
Echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje.
In het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035 Euro in munten en briefjes .
Vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed.
's Avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op.
"40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden.
"Maar vandaag kon ik het niet langer meer houden".
"Ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien".
"Nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekent".
"En waarom mocht ik dit kistje nooit openen" !
De vrouw antwoorde :
"Iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken,
en stopte het lege flesje in het kistje.
De man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf :
"In all die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest".
"Dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven".
Maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er nog 12.035, euro in het kistje zat.
Dus vroeg hij aan zijn vrouw :
"Dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk".
"Maar ik vergat nog dat er 12.035, euro in het kistje zat" !
"Wat heeft dat geld dan te betekenen" ?
Zijn vrouw antwoordde :
"Ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan" !
Dat kan niet Eric. Als dit echt gebeurd is, moet het koppel al 40 jaar getrouwd zijn. En als dat zo is, waren er in die periode nog geen euro's. Denk nu toch eens een keer na. :roll:


;) ;) ;) Prachtige mop. :)

Denk zelf ns na, Mischien is die vrouw wel zo slim geweest om op een gegeven moment de Bfr. of Ned. guldens om te ruilen in €'s. Iets dat ze bij U thuis hopelijk ook gedaan hebben want anders zitten ze binnen niet al te korte tijd met waardeloos geld...
Ik wist dat deze ging komen. :lol: Ik had zelfs al in gedachten dat jij het wel eens zou kunnen zijn die dit zou zeggen. :lol: :lol: :lol:

Bruno

Zo is je mening over mij weer eens bevestigd...  :wink:

Wat de andere moppen betreft: Ik ken iemand die zonder een deel van zijn ledematen geboren is en die persoon heeft het heel moeilijk. Maar toch kan ik met de "stompje" grap lachen. Net zo goed als met de mop van Scud.

Als iedereen die ergens een probleem mee heeft een opmerking zou maken over een bepaalde mop dan kunnen we deze topic beter sluiten vind ik.

Doet me trouwens denken aan lang geleden toen André Van Duin een liedje bracht waarbij hij gestoord werd door telkens iemand anders die opbelde omdat hij/zij een probleem had met een bepaalde uitspraak in dat liedje. Uiteindelijk schoot er van de hele tekst niets meer over...

Het was maar een sketch maar toch kreeg je toen al een idee hoe het zou verlopen als elke persoon die ergens mee zat zou reageren en de uitvoerder/verteller zijn uitspraken zou moeten aanpassen.

Ieder zijn mening dus, maar als er dus op elke grap door iemand gaat gereageerd worden is de topic zeker 10 keer zo lang als dat hij nu is.

O ja, ik ken ook dwergen...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ruud

Citaat van: Martin
Citaat van: RuudNiet dat ik racistisch ben - integendeel - maar ondanks dat je buurman van Turkse afkomst is vind ik het nog steeds grappig. Meer ook niet :wink:
Ieder zijn mening :?
Jah... :cry:

Supermariobros

Hier zit waarheid in  :lol:  :lol:  :lol:

Waarom hebben de meeste orkanen een vrouwennaam?

Als ze op je afkomen zijn ze wild en nat... als ze weg zijn zijt ge uw huis en auto kwijt...