Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Little David was in his 4th grade class when the teacher asked the children what their fathers did for a living. All the typical answers came up-fireman, policeman, salesman, doctor, lawyer, etc.
David was being uncharacteristically quiet, so the teacher asked him about his father.
"My father''s an exotic dancer in a gay cabaret and takes off all his clothes in front of other men and they put money in his underwear.
Sometimes, if the offer is really good, he will go home with some guy and make love with him for money."
The teacher, obviously shaken by this statement, hurriedly set the other children to work on some exercises and took little David aside to ask him, "Is that really true about your father?"
"No," said David, "He works for the Republican National Committee to re-elect George Bush, but I was too embarrassed to say that in front of the other kids"

Ruud

Pimp my bride

In Nederland is de reclame van Douwe Egberts al een aantal weken op de buis:

Oma's

Eric

Citaat van: RuudPimp my bride

In Nederland is de reclame van Douwe Egberts al een aantal weken op de buis:

DE Oma's

Nu weet ik waarom ik niet wil trouwen... :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

razzle_dazzle


Martin

Citaat van: eric
Citaat van: RuudPimp my bride

In Nederland is de reclame van Douwe Egberts al een aantal weken op de buis:

DE Oma's

Nu weet ik waarom ik niet wil trouwen... :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

Nu weet ik waarom ik gescheiden ben... :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

phil69

Vraagje
Vraag: Hoe komt het dat wanneer een wielerwedstrijd voorbij rijdt, de
koeien altijd een eindje meelopen?

Antwoord: Omdat ze de renners kennen van bij de veearts

Supermariobros

Ni gemakkelijk spelleken:

Wie slaagt er als eerste in om dees op te lossen?
Den uitleg is wel in 't Russisch;
maar ge hebt direct wel door wat ge moet doen.

Hoe lang doen jullie erover?
Bij mij 2'43"

Supermariobros

Citaat van: SupermariobrosNi gemakkelijk spelleken:

Wie slaagt er als eerste in om dees op te lossen?
Den uitleg is wel in 't Russisch;
maar ge hebt direct wel door wat ge moet doen.

Hoe lang doen jullie erover?
Bij mij 2'43"

Dit is de link:
http://www.ally.com.ru/mmedia-genser-3.htm

Jasper

Hè raar, ik heb geprobeerd om vanaf de uitgang alle mogelijke parcours uit te stippelen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat er geen oplossing mogelijk is. :?

Supermariobros

Citaat van: JasperHè raar, ik heb geprobeerd om vanaf de uitgang alle mogelijke parcours uit te stippelen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat er geen oplossing mogelijk is. :?

Er is wel degelijk een oplossing hoor, 't is zoekwerk  :wink:

Eric

Uitweg gevonden...na lang zoeken  8)  8)

zeker niet eenvoudig :?

Martin

Jonge kaas is er eerder dan oude kaas.
Dus jonge kaas is ouder dan oude kaas.

razzle_dazzle

Een gast komt de supermarkt binnen en vraagt aan de kassierster: waar vind ik de Tampax ?? Derde gang links meneer, antwoordt de kassierster Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa, met in zijn karretje 3kg watten en 2m koord ! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze:  ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer. Die gast antwoordt: verleden week stuur ik mijn vrouw achter een pakje sigaretten, en ze komt thuis met tabak en blaadjes. Ewel haar tampaxen kan ze nu ook zelf rollen.....

Lender

Citaat van: razzle_dazzleEen gast komt de supermarkt binnen en vraagt aan de kassierster: waar vind ik de Tampax ?? Derde gang links meneer, antwoordt de kassierster Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa, met in zijn karretje 3kg watten en 2m koord ! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze:  ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer. Die gast antwoordt: verleden week stuur ik mijn vrouw achter een pakje sigaretten, en ze komt thuis met tabak en blaadjes. Ewel haar tampaxen kan ze nu ook zelf rollen.....

:lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Supermariobros