Spectaculair, spliternieuw, kortom een nieuwe zilverpijl

Gestart door Fordje, 02 maart 2003 - 01:32:31

« vorige - volgende »

Fordje

.. Zo kan je de nagelnieuwe PAGANI ZONDA GR wel noemen.

Het unieke project kwam tot stand door een samenwerking van Toine Hezemans, Paul Kumpen en David Hart.

Vanavond werd in discotheek VERSUZ te HASSELT door CARSPORT MODENA een showcase gehouden voor een 400 tal genodigden.

In aanwezigheid van Anthony Kumpen en Mike Hezemans werd in een uniek kader en met een wervelende show door CARSPORT MODENA de wagen aan de verzamelde pers voorgesteld.

Voor een volledig verslag met foto's van de wagen kan je terecht op
http://www.anthonykumpen.com

Maar voor jullie heb ik alvast dit gereserveerd. Full Size !!




(c) Fordje

JVA

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Mikacouli

:shock:  :shock:  :shock: Jawadde ,prachtig gewoon. :shock:

beffie

:roll:  :roll:  :roll: my eyes keep on rolling man :roll:  :roll:  :roll:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Fordje

O ja, deze wagen is ook te koop... 8)  

Een "gewone " streetversion kost ongeveer 940.000 €. :(

Wil je een echte raceversie zal je nog iets dieper moeten graven vrees ik. :cry:  :cry:

Maar, we kunnen misschien het budget van een seizoen F1Rem hieraan besteden ?? :lol:  :lol:

BugsBunny

A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Fordje

Ja hoor,.... Ik heb hier een mooie persmap liggen 8)

Alle details kan je ook vinden op www.anthonykumpen.com
Antony zit trouwens momenteel al in Sebring voor de eerste race met deze wagen.

De eerste berichten zijn erg positief. Zodra ik meer details heb over de resultaten in Sebring, post ik ze wel hier

Fordje

De ZONDA GR levert visitekaartjes af...

Ik had het jullie beloofd ....

Zoals gepland heeft de Pagani Zonda GR op vrijdag 7 maart een eerste private testsessie afgewerkt op Sebring International Raceway. Door logistieke vertraging konden deze tests pas in de namiddag aanvatten. Anthony Kumpen en zijn team werkten in totaal een 40-tal ronden af, zonder enig probleem. Een tweede private sessie gaat door op zaterdag 8 maart. Er zal dan vooral worden gewerkt aan de configuratie van de Pagani Zonda GR, met het oog op de kwalificaties en de wedstrijd van volgende week, de Sebring 12 Hours.

Bron www.anthonykumpen.com

Wil je meer weten?

Surf even naar de site van Anthony

of naar

www.misteryracing.com (de site van Dries de Smet, commercieel manager bij CARSPORT Modena )

erwin

Jarno Trulli, the most underestimated f1 driver, will win his first race in 2003,... maybe ?

Bart VD

Ik vind het maar een lelijk ding, eigenlijk.  Voor mij is een van de vereisten van een mooie wagen dat de lengte van de staart beduidend korter is dan die van de neus.  Hier is dit niet het geval...
This space for rent