Nieuw F1 game van EA Sports

Gestart door Kimi, 04 maart 2003 - 15:25:17

« vorige - volgende »

Schumi nr1

De nieuwe screenies zien er alvast veel beter uit dan die eerste die we gezien hebben, maar toch kunnen ze nog beter.

Kimi

Citaat van: KimiRaikkonen

Ik hoop op:
- Betere graphics
- betere AI
- beter geluid
- realistischere setups (als je nu de halve setup overhoop haalt, merk je nog bijna geen verschil in rijgedrag)

Ik hoop ook dat er een beter schademodel zal in zitten, want dit was bij F1 2002 toch maar pover in vergelijking met GP4

Mikacouli

Citaat van: Kimi
Citaat van: KimiRaikkonen

Ik hoop op:
- Betere graphics
- betere AI
- beter geluid
- realistischere setups (als je nu de halve setup overhoop haalt, merk je nog bijna geen verschil in rijgedrag)

Ik hoop ook dat er een beter schademodel zal in zitten, want dit was bij F1 2002 toch maar pover in vergelijking met GP4

Ja,volledig mee eens.Heeft te rap moeten gaan waarschijnlijk. :roll:

schumi->n.1 fan

ja kvond Gp 4 ook al beter dan de ea reeks van f1-games maar wie weet wat het nu zal brengen  he !!!  :D

sledge

Citaat van: schumi->n.1 fanja kvond Gp 4 ook al beter dan de ea reeks van f1-games maar wie weet wat het nu zal brengen  he !!!  :D

Krr, proest, slik, hoest - Avatar - Krr, proest, slik, hoest  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Avatar ietsje te groot. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

schumi->n.1 fan

da trekt er al wa beter op zeker dien avatar !!! tja iedereen begaat wel is ne flater eh !!!  :oops:  :lol:  :wink:

bradge

gaat ge dat spel met twee personen kunnen spelen?
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradgegaat ge dat spel met twee personen kunnen spelen?
Ik denk eigenlijk van niet.Je kan moeilijk met 2 mensen de hele tijd promoveren hé.En je kan natuurlijk gen tests ondergaan met 2 rijders.Dus ik denk van niet.

BTW:Ne goeie site voo screenshots.
http://www.gamespot.com/ps2/driving/f1careerchallenge/

bradge

zou ge ook geen races appart kunnen doen zoals bij fifa seizoen oefenmatch...Daar zouden ze dan een two player mode kunnen insteken he 8)
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

IVY440

Ik denk het wel dat je zo ook races kunt rijden met de echte coureurs. Bij de screenshots staat er toch een vb van Raikkonen. Moet plezant zijn om met Salo in de Ferrari van '99 te rijden.

Lender

zie er wel naar uit om het spel te kunnen spelen. Hopelijk wordt het nog es niet verlegd de relaesedatum.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

bradge

Citaat van: IVY440Ik denk het wel dat je zo ook races kunt rijden met de echte coureurs. Bij de screenshots staat er toch een vb van Raikkonen. Moet plezant zijn om met Salo in de Ferrari van '99 te rijden.

en logisch gevolg is dus ook dat je met 2 kan spelen.
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

IVY440

Op gamespot staat de releasedatum op 10 juni, terwijl er overal sprake is van de release op 23 juni. Wat is het nu?? Liefst 23 juni, dan kan ik na de examens hele dagen spelen bij mijn vriendin.  :wink:

bradge

ik zou heel graag eerst te horen krijgen of er een two player mode in het spel zit :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.