F1 Portal forum gedeelte

Gestart door Eric, 21 februari 2003 - 00:05:48

« vorige - volgende »

Doefie

Ben sinds begin deze maand weer eens met F1Portal begonnen, maar ik kan niet antwoorden op het forum vermits ik niet toegelaten ben ... Gisteren mijn eerste twee puntjes gepakt na lange tijd tweede/derde gelegen te hebben. Na 10 races vind ik het geen slecht begin :)

Jasper

Als iemand voor Daans toegang zorgt, kan hij er misschien ook ineens voor zorgen dat ik ook kan posten, want ik kan momenteel wel topics openen maar niet antwoorden in topics. ???

Doefie

Vermits ik toch niet kan antwoorden in het foru van F1Portal, doe ik het hier maar ;)

Net de tweede race van het seizoen gehad, en 4de geëindigd. Hat mijn koppeling niet moeilijk gedaan was ik derde geëindigd en mijn eerste podium behaald  :( Nu ja, hopen in Laguna Seca op een podium dan maar he (eerste race 7, tweede 4... blijven stijgen :)).
Ben trouwens voorlopig beste Belg, 7 puntjes in twee races. Rij in G4w.

daan

Gelijk naar G3? Als jullie ff toegelaten werden zou dat helpen want er word de laatste tijd zeer weinig gepost en dat is jammer..

Jasper

Gelijk naar G3, als hij die wagen kan betalen, want dat is geen wagen die je in G4 kan onderhouden die hij heeft vrees ik...

Ik ben vorig seizoen tweede geëindigd in de stand (achter m'n eigen teamgenoot :)) en ik heb maar enkele races een volledige lvl 3-wagen gehad. ;)

daan


Doefie

Van coureur moeten veranderen (kon contract niet verlengen). Resultaat is dat ik meestrijd in de middenmoot in plaats van vooraan, zoals de eerste 4 races  :'(

daan

Heb je inmiddels al toegang of ben je er mee gestopt?

Jasper

Hij had in ieder geval toegang, is gelijk in orde gebracht met mijn toegang. ;)

Hamilton MASTER

Ik heb PM naar Eric gestuurd...

Dit is een apart forum? Niet dat van de F1 management game ?




daan

Nee, dat van de F1poral is een "geheim" forum. Dit is gewoon altijd te zien :)

Ramses

Het forum heet F1-management game, alles over het management game van f1portal.net ; vermits Raikkonen Master er al gepost heeft, heeft hij dus toegang ;)

daan

De hoogtijdagen, leuk om dit terug te lezen :P