F1 Portal forum gedeelte

Gestart door Eric, 21 februari 2003 - 00:05:48

« vorige - volgende »

Eric

Speciaal voor de eventuele nieuwe managers die meedoen aan F1 Portal!!

Als jullie ook op het forum gedeelte willen komen moeten jullie mij een PRIVE BERICHT sturen om de goedkeuring te krijgen van onze webmaster.

jimmy winter

Citaat van: ericSpeciaal voor de eventuele nieuwe managers die meedoen aan F1 Portal!!

Als jullie ook op het forum gedeelte willen komen moeten jullie mij een PRIVE BERICHT sturen om de goedkeuring te krijgen van onze webmaster.

ik heb al verschillende PB's verzonden naar zowel 'Eric' als 'Geert' maar kan nog steeds niet op dat forum op, dit is nu al sinds donderdag 20-02.

Ik begin er sterk aan te denken om spaans te leren en columbiaan te worden

G1@f1rem
C4G5@f1time

beffie

Citaat van: jimmy winter
Citaat van: ericSpeciaal voor de eventuele nieuwe managers die meedoen aan F1 Portal!!

Als jullie ook op het forum gedeelte willen komen moeten jullie mij een PRIVE BERICHT sturen om de goedkeuring te krijgen van onze webmaster.

ik heb al verschillende PB's verzonden naar zowel 'Eric' als 'Geert' maar kan nog steeds niet op dat forum op, dit is nu al sinds donderdag 20-02.

Ik begin er sterk aan te denken om spaans te leren en columbiaan te worden

je moet een private message zenden naar geert met je nickname hier op het forum en je echte naam erbij
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Eric

Gelieve jullie privéberichten te lezen, het kan zijn dat Geert jullie al toestemming heeft gegeven of meer gegevens nodig heeft.
:wink:  :idea:

Dogbyteus

Yow de gasten... Ik ben ekkik Manuel Goffin en ben nen manager in groep 4f... Ik hoop dak hier wa kan bijdragen en kan opsteken aan al wat er hier geschreven wordt.

Cya on the track

Eric

Citaat van: DogbyteusYow de gasten... Ik ben ekkik Manuel Goffin en ben nen manager in groep 4f... Ik hoop dak hier wa kan bijdragen en kan opsteken aan al wat er hier geschreven wordt.

Cya on the track

Hoi Dogbytus, welkom op F1Pits met wat geluk kan je het hier vinden tussen deze gekke bende...

Je aanvraag is ondertussen al verstuurd naar de goedkeuringscommissie, eens deze hun goedkeuring geven kan je naar het verborgen woud van Harry Potter. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Fordje

Citaat van: DogbyteusYow de gasten... Ik ben ekkik Manuel Goffin en ben nen manager in groep 4f... Ik hoop dak hier wa kan bijdragen en kan opsteken aan al wat er hier geschreven wordt.

Cya on the track


Jongens van het forum,

Manuel zit in G4f en is hier via mij geraakt. Willen julie zo vriendelijk zijn ook hem toegang tot ons managementforum te geven?

OEPS, die is er al !! :oops:

Dat was snel, lijkt F1 wel  :lol:

Bedankt !

Eric

Citaat van: Fordje
Citaat van: DogbyteusYow de gasten... Ik ben ekkik Manuel Goffin en ben nen manager in groep 4f... Ik hoop dak hier wa kan bijdragen en kan opsteken aan al wat er hier geschreven wordt.

Cya on the track


Jongens van het forum,

Manuel zit in G4f en is hier via mij geraakt. Willen julie zo vriendelijk zijn ook hem toegang tot ons managementforum te geven?

OEPS, die is er al !! :oops:

Dat was snel, lijkt F1 wel  :lol:

We moeten onze naam eer aandoen hé... :wink:  :lol:

Bedankt !

RSX

Hey...

Heb een PM naar Eric en Geert gestuurd....
Hoop dat ik goedgekeurd word :oops:

Ben Smeets
G2c

Korneev

Wacht ook op goedkeuring  :D

Igor Korneev
G4U

Eric

Citaat van: RSXHey...

Heb een PM naar Eric en Geert gestuurd....
Hoop dat ik goedgekeurd word :oops:

Ben Smeets
G2c

Dat van Korneev heb ik al doorgestuurd, maar dat van RSX heb ik niet ontvangen hoor... :?:  :wink:

NjitRam

Kan ik er ook nog bij??

Martijn Wagemakers
G2b

GrTZ
:D

JVA

Citaat van: NjitRamKan ik er ook nog bij??

Martijn Wagemakers
G2b

GrTZ
:D

Tuurlijk!! Stuur een PM naar Eric, hij doet de rest wel.

Welkom op ons leuk forum trouwens!!

NjitRam

PM naar eric is verstuurd..

Enig idee hoelang het dan duurt?


GrtZ

Eric

Citaat van: NjitRamPM naar eric is verstuurd..

Enig idee hoelang het dan duurt?


GrtZ

Moeilijk te zeggen, het ligt nu aan Geert om je toe te laten... :?  :wink:

FF geduld oefenen :wink: