Main Menu

IDEE

Gestart door Jasper, 14 februari 2003 - 22:18:15

« vorige - volgende »

Dit forum niet leesbaar voor gasten, goed idee?

Ja
29 (93.5%)
Nee
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 14 februari 2003 - 22:18:15

sledge

Heeft al iemand Geert gecontacteerd of niet?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

IVY440

Citaat van: beffie
Citaat van: Jasper
Citaat van: NesjamagEen privé F1REM forum zou veel beter zijn.

Met een apparte usergroup zelfs.

Niet gewoon dat hier geen gasten kunnen komen, maar een forum voor F1REM waarbij leden moeten toegelaten worden.
Er bestaat een F1Pits-MSN-group. Maar die MSN-site laadt niet bij mij, die is gewoon zó slecht gemaakt dat ik het bijna beter zou kunnen doen. ;)

ja die suckt wel immens

Idd, dat is mijn group.:oops: Het is zwaar om hem in orde te houden en het is ook niet echt gemakkelijk om het te combineren met al mijn andere bezigheden. Ik stel gewoon voor dat we de group laten zoals hij nu is. Dan wordt hij binnen 2 weken gecancelled en dan zijn we er van af.  :cry:

Jasper

Citaat van: sledgeHeeft al iemand Geert gecontacteerd of niet?
Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op m'n vorige bericht. Want anders zoek i wel ergens een forum-host, en dan is dat ook (beter) geregeld. ;)

Alan Blues

Citaat van: Jasper
Citaat van: sledgeHeeft al iemand Geert gecontacteerd of niet?
Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op m'n vorige bericht. Want anders zoek i wel ergens een forum-host, en dan is dat ook (beter) geregeld. ;)

Bah, waarom zouden we dat op een andere site moeten doen. We zitten hier toch goed bij F1pits. Als Geert akkoord is doen we het hier verdekt. Indien Geert het niet ziet zitten dan doen we het gewoon niet. Wat vinden jullie daarvan?

Jasper

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: sledgeHeeft al iemand Geert gecontacteerd of niet?
Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op m'n vorige bericht. Want anders zoek i wel ergens een forum-host, en dan is dat ook (beter) geregeld. ;)

Bah, waarom zouden we dat op een andere site moeten doen. We zitten hier toch goed bij F1pits. Als Geert akkoord is doen we het hier verdekt. Indien Geert het niet ziet zitten dan doen we het gewoon niet. Wat vinden jullie daarvan?
Dus mijn voorstel, niet dat van Nesjamag of wie het ook was?
Dat is in elk geval beter dan niets, ik zal het berichtje verzenden. ;)

jurgen

jah doe dat
zou veel beter zijn
Dan kunnen we ook wat meer vertrouwelijke informatie posten maar misschien lost het probleem zich vanzelf op

Zoals het er naar uitziet en gehoord heb is het dit jaar heel wat anders om de setup te vinden dus zal misschien een probleem zijn ide zichzelf oplost
er zullen geen dezelfde setups meer genomen kunnen worden want voor iedereen zal het verschillend zijn

JVA

Geert is er mee bezig. Er komt een gesloten forum, enkel voor geregistreerde lezers veronderstel ik dus...

Nog ff geduld!!

Eric

Citaat van: JVAGeert is er mee bezig. Er komt een gesloten forum, enkel voor geregistreerde lezers veronderstel ik dus...

Nog ff geduld!!

Lap ge zijt me weer voor, zal ik me maar uitsloven zunne... :lol:  :lol:  :lol:

JVA

Citaat van: eric
Citaat van: JVAGeert is er mee bezig. Er komt een gesloten forum, enkel voor geregistreerde lezers veronderstel ik dus...

Nog ff geduld!!

Lap ge zijt me weer voor, zal ik me maar uitsloven zunne... :lol:  :lol:  :lol:

Maar ik laat de eer aan u om Geert te contacteren...  :lol:  :lol:  :wink:

Eric

Citaat van: JVA
Citaat van: eric
Citaat van: JVAGeert is er mee bezig. Er komt een gesloten forum, enkel voor geregistreerde lezers veronderstel ik dus...

Nog ff geduld!!

Lap ge zijt me weer voor, zal ik me maar uitsloven zunne... :lol:  :lol:  :lol:

Maar ik laat de eer aan u om Geert te contacteren...  :lol:  :lol:  :wink:

:lol:  :lol:  :lol:
Is al lang geleden gebeurt, remember. :wink: