Main Menu

IDEE

Gestart door Jasper, 14 februari 2003 - 22:18:15

« vorige - volgende »

Dit forum niet leesbaar voor gasten, goed idee?

Ja
29 (93.5%)
Nee
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 14 februari 2003 - 22:18:15

Jasper

Ik heb weer een idee. De laatste tijd schrijven enkelen hun setups in woorden, zodat anderstalige pottenkijkers het niet zouden begrijpen.
Maar het zou veel gemakkelijker zijn als we aan Geert zouden vragen om dit forum niet beschikbaar te maken als je niet ingelogd bent.
Dan kunnen we rustig alles in cijfers schrijven, en toch gerust zijn dat er geen 'allochtonen' meelezen. En ik weet dat die mogelijkheid bestaat, want ik heb zelf een tijdje exact hetzelfde forum beheerd. ;)

En wat hebben we er trouwens bij verloren? Als je vergeten bent in te loggen, dan word je er meteen op gewezen. Anders moet je dat toch nog doen vlak voordat je iets post.
Is dit een goed idee?

JVA


Rippie

Vind het een goed idee, want er profiteren teveel anderen nu mee van onze cijfertjes. Dat was ook een van de bezwaren die ik had om alle setups hier neer te zetten.

Maar: iedereen kan lid van dit forum worden. Ze hoeven alleen maar lid te worden en ze kunnen het toch gaan bekijken, of vergis ik me nu???
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Hehe

CitaatEn wat hebben we er trouwens bij verloren? Als je vergeten bent in te loggen, dan word je er meteen op gewezen. Anders moet je dat toch nog doen vlak voordat je iets post.

Logt gij dan ni automatisch in ?  :?

Jasper

Citaat van: MrF1Vind het een goed idee, want er profiteren teveel anderen nu mee van onze cijfertjes. Dat was ook een van de bezwaren die ik had om alle setups hier neer te zetten.

Maar: iedereen kan lid van dit forum worden. Ze hoeven alleen maar lid te worden en ze kunnen het toch gaan bekijken, of vergis ik me nu???
Mhm, maar om in te loggen wordt er wel wat info gevraagd. En die info staat in het... Nederlands. ;)

Jasper

Citaat van: DoefieF1Hehe

CitaatEn wat hebben we er trouwens bij verloren? Als je vergeten bent in te loggen, dan word je er meteen op gewezen. Anders moet je dat toch nog doen vlak voordat je iets post.

Logt gij dan ni automatisch in ?  :?
Nu ik zonder Windows zit, nee. ;) :(

Jasper

Even terug bovenaan zetten.
Als er nog twee man op 'Ja' stemt, is dat een meerderheid. Dan kan iemand het voorstellen aan Geert. ;)

jurgen


Eric

Citaat van: JasperEven terug bovenaan zetten.
Als er nog twee man op 'Ja' stemt, is dat een meerderheid. Dan kan iemand het voorstellen aan Geert. ;)
het is uw idee, dan mag jij ook het genoegen hebben het aan Geert te vragen. :)  :wink:  :twisted:

FerrariMan

Of een nieuw forum want het games forum ging vroeger altijd over echte games. Ik stel een nieuw forum voor voor F1REM (heet dat zo ?).  8)

Magic Senna

Citaat van: FerrariManOf een nieuw forum want het games forum ging vroeger altijd over echte games. Ik stel een nieuw forum voor voor F1REM (heet dat zo ?).  8)
Wil jij daarmee zeggen dat F1REM geen echte game is

Opgepast he, je hebt hier te maken met zwaar verslaafde racers  :lol:

Maar je hebt wel gelijk :wink:

FerrariMan

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: FerrariManOf een nieuw forum want het games forum ging vroeger altijd over echte games. Ik stel een nieuw forum voor voor F1REM (heet dat zo ?).  8)
Wil jij daarmee zeggen dat F1REM geen echte game is

Euhm, ja  8)  :lol:

JVA

Er heeft een Columbiaan gestemd!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Jenne

Citaat van: JVAEr heeft een Columbiaan gestemd!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

lol  :lol:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Nesjamag

Een privé F1REM forum zou veel beter zijn.

Met een apparte usergroup zelfs.

Niet gewoon dat hier geen gasten kunnen komen, maar een forum voor F1REM waarbij leden moeten toegelaten worden.
May The Force be with You!