Canal+ zendt geen F1 meer uit?

Gestart door schumi2002, 09 februari 2003 - 18:20:48

« vorige - volgende »

Waar F1 kijken

Canvas
10 (52.6%)
Canal+ mss toch?
1 (5.3%)
RTL
0 (0%)
RTL5
6 (31.6%)
of rechtstreeks aftappen van bernie zijne kabel :P
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 09 februari 2003 - 18:20:48

KVDracer

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: cookieIk ga kijken op RTL5, tijdens de reclame canvas of rtl duitsland. En als eurosport de F1 terug krijgt (de geruchten doen de ronde dat dit waar is) kijk ik daar de trainingen op.
Is er al eens Formule 1 op Eurosport geweest.Die kosten zijn toch wel heel groot.Zou eurosport die kosten wel aan kunnen? :wink:
Mja,anders zou ik op eurosport kijken voor de vrije trainingen.

Ik denk dat tot '96 de F1 op Eurosport is geweest. En daarna was het op kanaaltwee te zien.

cookie

Tot de digitale tv startte was het F1 op eurosport, en die gaven toen alle sessies. Ze zijn niet gestopt omdat kanaal 2 de F1 rechten verwierf, wat heeft een europese zender met een belgische zender rekening te houden?

schumi2002

geen f1 meer op canal+ ik weet het al reden is omdat spa van de calender is gehaalt




ff sattelietje gaan kopen dan maar :p

Eric

Citaat van: schumi2002geen f1 meer op canal+ ik weet het al reden is omdat spa van de calender is gehaalt




ff sattelietje gaan kopen dan maar :p
Fout, Canal+ heeft financiƫle problemen en een contract om het F1 uit te zenden is peperduur, daarom is het F1 geschrapt op Canal+. :wink:

schumi2002

EN omdat spa weg is uit t champ.

Eric

Citaat van: schumi2002EN omdat spa weg is uit t champ.

Sorry maar die zin versta ik niet zo goed hoor. :?  :oops:

unknown

Spa is geen race meer in het kampioenschap.

promig600

halo , een vraagje
is rtl5 via sateliet te ondvangen , op astra of hotbird bv

Mikacouli

Citaat van: promig600halo , een vraagje
is rtl5 via sateliet te ondvangen , op astra of hotbird bv

Zeer zeker,ze zijn op beiden te ontvangen.Ik kijk liever op astra maar het zijn beina al dezelfde posten.Maar je zal RTL5 zeker tegenkomen.

cookie

En probeer ook de franse eurosport te ontvangen, die geven alle vrije trainingen live! Mijn satelietontvanger kan die spijtig genoeg niet ontvangen :( , maar er misschien kan ik hem laten ombouwen zodat het wel kan. Ook de oostenrijke ORF 1 zend alle sessies uit. beide zenders zijn digitaal free to air te ontvangen mits je de juiste satelietontvanger hebt.