Standbeeld voor Michael Schumacher

Gestart door dj Peter, 30 januari 2003 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Verdient Michael Schumacher een standbeeld?

Ja
25 (49%)
Nee
26 (51%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 30 januari 2003 - 20:37:54

Eric

@Snekeum en nancy, laten we de vraag eens anders stellen, veronderstel dat er iemand is die een standbeeld wil laten maken voor Coulthard te eren, zouden jullie dan ook zo reageren? :twisted:  :wink:

Ik ben geen Shumi fan, verre van, maar als hij een standbeeld zou krijgen stoort mij dat niet, goed voor Schumi hé...
Naar mijn weten zijn er nog steeds geen normen die bepalen wie wel of niet een standbeeld mag krijgen, in sommige landen waar dictators de plak zwaaien zijn er ook standbeelden te zien van deze persoon...dus wie gaat zeggen wat mag en niet mag?

nancy

laat hem eerst nog wa rijden en voetballen
Mclaren for ever.

The Iceman

Citaat van: eric@Snekeum en nancy, laten we de vraag eens anders stellen, veronderstel dat er iemand is die een standbeeld wil laten maken voor Coulthard te eren, zouden jullie dan ook zo reageren? :twisted:  :wink:

Ik ben geen Shumi fan, verre van, maar als hij een standbeeld zou krijgen stoort mij dat niet, goed voor Schumi hé...
Naar mijn weten zijn er nog steeds geen normen die bepalen wie wel of niet een standbeeld mag krijgen, in sommige landen waar dictators de plak zwaaien zijn er ook standbeelden te zien van deze persoon...dus wie gaat zeggen wat mag en niet mag?

Denk dat David Coulthard zeker nog geen standbeeld verdient, aangezien hij nog geen enkele titel heeft gewonnen. Mij stoort het ook niet dat Schumacher een standbeeld krijgt, maar de vraag hier luidde of hij er een verdient, en enkele berichtjes eerder heb ik uitgedrukt dat Schumacher voor mij zeker nog geen groot kampioen is en dat hij momenteel nog geen standbeeld verdient. Zal het zeker niet gaan afbreken daar in Australië  :D  :D  :D  :D

Eric

Citaat van: Snekuem[quote="eric
Naar mijn weten zijn er nog steeds geen normen die bepalen wie wel of niet een standbeeld mag krijgen,

Denk dat David Coulthard zeker nog geen standbeeld verdient, aangezien hij nog geen enkele titel heeft gewonnen. Mij stoort het ook niet dat Schumacher een standbeeld krijgt, maar de vraag hier luidde of hij er een verdient, en enkele berichtjes eerder heb ik uitgedrukt dat Schumacher voor mij zeker nog geen groot kampioen is en dat hij momenteel nog geen standbeeld verdient. Zal het zeker niet gaan afbreken daar in Australië  :D  :D  :D  :D[/quote]

Is dat voldoende als antwoord?
Wat ik wil zeggen is: wanneer ga je bepalen of iemand een standbeeld verdient of niet?
Naar mijn mening kan je dat niet.
Het feit is dat de beeldhouwer een zekere bewondering heeft voor Schumacher en daarom een standbeeld wil maken van hem.

Veronderstel dat jij beeldhouwer bent dan zou je wellicht hetzelfde doen voor jouw idool, of niet?

Flupke

Stel die vraag aan Duitsers en de meesten zullen een standbeeld een goed idee vinden.
Ook Italianen zullen er wel voor te vinden zijn.
Net zoals het ganse Ferrari team.
Alle sponsors van Ferrari zullen waarschijnlijk dat standbeeld met plezier betalen..

Voor hen zal hij zeker een standbeeld verdienen. Omdat hij nu eenmaal een opvallende figuur binnen de F1 is die doet wat van hem verlangt wordt, winnen, winnen en nog eens winnen.

Mij persoonlijk laat het koud. Ik erken zeker dat hij een groot racer is, krijgt hij een standbeeld, lijkt mij best leuk voor hem. Krijgt hij er geen? Who cares? Ik denk niet dat hij er zal van sterven.

dj Peter

Even nog wat olie op het discussie-vuur gooien? :arrow:  :arrow:  Wat zou je denken van een standbeeld voor het duo Ecclestone-Mosley? :P  :P

dj Peter

Citaat van: SnekuemEen standbeeld voor Schumacher in het geel, gesponsord door Chiquita  :D  :D  :D

Kan je mij eens de link verklaren tussen Michael Schumacher en Chiquita?
Ik kan hier even niet volgen  :roll:  :roll:

The Iceman

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: SnekuemEen standbeeld voor Schumacher in het geel, gesponsord door Chiquita  :D  :D  :D

Kan je mij eens de link verklaren tussen Michael Schumacher en Chiquita?
Ik kan hier even niet volgen  :roll:  :roll:

Schumacher zijn gezicht al eens bekeken ?????  :D

dj Peter

Citaat van: Snekuem
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: SnekuemEen standbeeld voor Schumacher in het geel, gesponsord door Chiquita  :D  :D  :D

Kan je mij eens de link verklaren tussen Michael Schumacher en Chiquita?
Ik kan hier even niet volgen  :roll:  :roll:

Schumacher zijn gezicht al eens bekeken ?????  :D

Flauw hoor....héél flauw :?

The Iceman

Citaat van: eric
Citaat van: Snekuem[quote="eric
Naar mijn weten zijn er nog steeds geen normen die bepalen wie wel of niet een standbeeld mag krijgen,

Denk dat David Coulthard zeker nog geen standbeeld verdient, aangezien hij nog geen enkele titel heeft gewonnen. Mij stoort het ook niet dat Schumacher een standbeeld krijgt, maar de vraag hier luidde of hij er een verdient, en enkele berichtjes eerder heb ik uitgedrukt dat Schumacher voor mij zeker nog geen groot kampioen is en dat hij momenteel nog geen standbeeld verdient. Zal het zeker niet gaan afbreken daar in Australië  :D  :D  :D  :D

Is dat voldoende als antwoord?
Wat ik wil zeggen is: wanneer ga je bepalen of iemand een standbeeld verdient of niet?
Naar mijn mening kan je dat niet.
Het feit is dat de beeldhouwer een zekere bewondering heeft voor Schumacher en daarom een standbeeld wil maken van hem.

Veronderstel dat jij beeldhouwer bent dan zou je wellicht hetzelfde doen voor jouw idool, of niet?[/quote]

Zou ik zeker doen voor mijn idool, maar er staat nergens in dat topic vermeld dat er een bepaalde beeldhouwer is die bewondering heeft voor Schumacher, en die van de Duitser een standbeeld wil maken, er stond alleen vermeld of Schumacher een standbeeld verdient of niet, of anders heb ik de vraag niet goed begrepen of verkeerd geïnterpreteerd ! :roll:  :roll:

Doefie

Citaat van: Snekuem
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: SnekuemEen standbeeld voor Schumacher in het geel, gesponsord door Chiquita  :D  :D  :D

Kan je mij eens de link verklaren tussen Michael Schumacher en Chiquita?
Ik kan hier even niet volgen  :roll:  :roll:

Schumacher zijn gezicht al eens bekeken ?????  :D

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

FerrariMan

Dat over die Italianen en Duitsers, ge moet dat snappen he, de Italianen hebben enorm lang moeten wachten op succes, toen kwam Schumi in '96 en liet echt schitterende dingen zien (soms ook minder  :wink: ) en geleidelijk aan grotere successen. Alle frustraties weg hé  8)
Het zal ooit weer keren, en weer, en weer...

Jasper

Citaat van: FerrariManDat over die Italianen en Duitsers, ge moet dat snappen he, de Italianen hebben enorm lang moeten wachten op succes, toen kwam Schumi in '96 en liet echt schitterende dingen zien (soms ook minder  :wink: ) en geleidelijk aan grotere successen. Alle frustraties weg hé  8)
Het zal ooit weer keren, en weer, en weer...
En nu zit men in Woking met die frustraties.
En bij alle McLaren-fans ook. En dat is wat de meeste (geen veralgemening! ;)) Ferrari-fans niet kunnen inzien.

Ik moet zeggen, FerrariMan, dat ik jou de laatste tijd de meest wijze Ferrari-fan vind. ;) :)

DerMika

Citaat van: JasperEn nu zit men in Woking met die frustraties.
En bij alle McLaren-fans ook. En dat is wat de meeste (geen veralgemening! ;)) Ferrari-fans niet kunnen inzien.

Ik moet zeggen, FerrariMan, dat ik jou de laatste tijd de meest wijze Ferrari-fan vind. ;) :)
Dat is wel eens anders geweest *grijns*
The Dude abides

FerrariMan

Citaat van: DerMika
Citaat van: JasperEn nu zit men in Woking met die frustraties.
En bij alle McLaren-fans ook. En dat is wat de meeste (geen veralgemening! ;)) Ferrari-fans niet kunnen inzien.

Ik moet zeggen, FerrariMan, dat ik jou de laatste tijd de meest wijze Ferrari-fan vind. ;) :)
Dat is wel eens anders geweest *grijns*

Strike three, I'm out !  :lol: