Standbeeld voor Michael Schumacher

Gestart door dj Peter, 30 januari 2003 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Verdient Michael Schumacher een standbeeld?

Ja
25 (49%)
Nee
26 (51%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 30 januari 2003 - 20:37:54

Doefie

CitaatEn voor de nee-stemmers: noem mij één andere piloot die in de laatste 10 jaar zulke opmerkelijke prestaties leverde....  8)



:wink:  :wink:  :wink:

CitaatToch méér dan de helft is pro  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P

1/3 is pro, 1/3 neutraal, 1/3 contra, zo 'k zo zegge  :wink:

MisterY

Citaat van: DoefieF1
CitaatEn voor de nee-stemmers: noem mij één andere piloot die in de laatste 10 jaar zulke opmerkelijke prestaties leverde....  8)



:wink:  :wink:  :wink:

CitaatToch méér dan de helft is pro  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P

1/3 is pro, 1/3 neutraal, 1/3 contra, zo 'k zo zegge  :wink:

Bij deze foto hoeft geen verdere uitleg!  :D  :wink:

dj Peter

Citaat van: MisterY
Citaat van: DoefieF1
CitaatEn voor de nee-stemmers: noem mij één andere piloot die in de laatste 10 jaar zulke opmerkelijke prestaties leverde....  8)



:wink:  :wink:  :wink:

CitaatToch méér dan de helft is pro  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P

1/3 is pro, 1/3 neutraal, 1/3 contra, zo 'k zo zegge  :wink:

Bij deze foto hoeft geen verdere uitleg!  :D  :wink:

Met alle respect,maar waarom wordt iemand pas een supersporter als hij of zij overleden is ?

[

Magic Senna

Alhoewel ik Schumacher absoluut niet mag, heb ik wel ja gestemd.Waarom niet, wie zijn wij om dat slecht te vinden.
Het is leuk voor de fans, en het is leuk voor Schumacher om nog een standbeeld te krijgen tijdens je leven, meestal moet je daar eerst voor overlijden voor je er één krijgt.

Doefie

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: MisterY
Citaat van: DoefieF1
CitaatEn voor de nee-stemmers: noem mij één andere piloot die in de laatste 10 jaar zulke opmerkelijke prestaties leverde....  8)



:wink:  :wink:  :wink:

CitaatToch méér dan de helft is pro  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P  :roll:  :P

1/3 is pro, 1/3 neutraal, 1/3 contra, zo 'k zo zegge  :wink:

Bij deze foto hoeft geen verdere uitleg!  :D  :wink:

Met alle respect,maar waarom wordt iemand pas een supersporter als hij of zij overleden is ?


Ooit gehoord van Cassius Clay (Muhammad Ali) ? Naar mijn wete is die nog niet dood.

Of diene skieër (kan ni op zijn naam kome) is toch ook al een hele grote...  :wink:

unknown


Doefie


DerMika

Citaat van: SaffierFMMet alle respect,maar waarom wordt iemand pas een supersporter als hij of zij overleden is ?
Wat bedoel je, dat Senna geen supersporter was tijdens zijn leven? Ik meen me toch te herinneren dat hij in een ver verleden 3 wereldtitels binnenhaalde tegen concurrenten als Prost, Mansell, Piquet,...
The Dude abides

dj Peter

Citaat van: DerMika
Citaat van: SaffierFMMet alle respect,maar waarom wordt iemand pas een supersporter als hij of zij overleden is ?
Wat bedoel je, dat Senna geen supersporter was tijdens zijn leven? Ik meen me toch te herinneren dat hij in een ver verleden 3 wereldtitels binnenhaalde tegen concurrenten als Prost, Mansell, Piquet,...
Sorry,Senna was uiteraard wel een supersportman!
Wat ik bedoel is: waarom wordt iemand pas een legende of held als hij of zij niet meer op de aardbol rondloopt??

DerMika

Goeie vraag.
Dat is de aard van de mens veronderstel ik.

Iedereen heeft Prost zien afgaan als F1 teammanager en dat haalt toch een beetje de glans af van "het idee Alain Prost".
Maar Senna is in het harnas gestorven, dat heeft iets romantisch natuurlijk.
The Dude abides

The Iceman

Denk dat SaffierFM de formule 1 nog niet volgde tijdens de hoogdagen van Senna !!!! Voor mij was Ayrton Senna een "supersporter" al vanaf de eerste race die ik hem zag rijden in de bescheiden Toleman. En toen Alain Prost van Jacky Ickx mocht winnen in 1984 in Monaco wist ik het zeker dat deze Brazilaan ooit wereldkampioen zou worden, het werd niet één titel maar het werden er drie.  Het hadden er nog veel meer kunnen zijn als er op die verdoemde 1 mei 1994 geen race was gereden  :cry:  :cry:  :cry: ik schat de prestaties van Ayrton nog altijd veel hoger in dan die van Schumacher, want de Braziliaan heeft altijd keihard moeten vechten tegen een teamgenoot die van hetzelfde kaliber was ( behalve dan in 1991 toen hij voor de titel ging samen met Mansell, maar wie Mansell kent weet ook dat dat een echte vechter was ). Sorry voor de Schumi fans !!!

nancy

amai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerst mijne buik moeten vastpakken en dan pas kunnen lachen.
Heb niets tegen MS,maar een standbeeld omdat hij 5x de wereldtittel heeft en goed kan rijden ??????????????????????

Geef dat standbeeld dan liever aan Senna,die zo uit de f1 is weggerukt door een stomme crash !!

en nu spreek ik mezelf 100% tegen,want als Senna niet gedood werd door die crash,hadden we nog 2 jaar langer gene DC gezien in de f1,misschien wel nooit.Want hij is in Spanje '94 in de plaats van Senna gekomen.

een standbeeld voor MS,het idee alleen al !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mclaren for ever.

The Iceman

Een standbeeld voor Schumacher in het geel, gesponsord door Chiquita  :D  :D  :D

nancy

doe me AUB niet teveel lachen vandaag !!!!!!
doet te zeer of kom jij verpleger spelen bij mij thuis ?????
Mclaren for ever.

unknown

Citaat van: nancyamai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerst mijne buik moeten vastpakken en dan pas kunnen lachen.
Heb niets tegen MS,maar een standbeeld omdat hij 5x de wereldtittel heeft en goed kan rijden ??????????????????????

Geef dat standbeeld dan liever aan Senna,die zo uit de f1 is weggerukt door een stomme crash !!

en nu spreek ik mezelf 100% tegen,want als Senna niet gedood werd door die crash,hadden we nog 2 jaar langer gene DC gezien in de f1,misschien wel nooit.Want hij is in Spanje '94 in de plaats van Senna gekomen.

een standbeeld voor MS,het idee alleen al !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom zou ne goede piloot die zn verdiensten gedaan heeft, geen standbeeld verdienen???