IRC kanaal

Gestart door HansH, 15 januari 2003 - 17:22:14

« vorige - volgende »

IRC kanaal tijdens de race, goed ID?

Ja
11 (61.1%)
Nee
5 (27.8%)
Geen mening
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 15 januari 2003 - 17:22:14

HansH

:idea: Het lijkt mij wel een goed ID om een IRC kanaal aan te maken waar we tijdens de race samen kunnen komen om over de race te praten.
Het is natuurlijk niet ter vervanging van dit forum maar maakt het wat makkelijker om gewoon gesprekken te houden.

Ik ben geen expert in IRC maar weet wel de basis dingen;

    :arrow: Je hebt ten eerste een IRC cliënt nodig zoals
mIRC waarmee je naar een server en kanaal kunt connecten.[/list:u]
    :arrow: Na de installatie kun je in options je nickname enz. instellen. Bij 'connect' in de opties moet je een IRC server instellen. Ik heb het kanaal aangemaakt op een Quakenet server. Het beste is een server in de buurt maar een random server kan ook.
    bijvoorbeeld Quakenet: Random Server of Quakenet: Random German Server.[/list:u]
      :arrow: Eénmaal connected op een Quakenet server type je het volgende in het venster:
/join #F1Pits
[/list:u]

Als het goed is ben je dan bij het kanaal gejoined.
Hans Hijlkema - G3c

DerMika

Wie wordt de op?
Vaste op of niet?

Ik zie dat wel zitten, maar ik kan zeker niet iedere race live bekijken, dus je moet me niet iedere race op irc verwachten :D
The Dude abides

HansH

Citaat van: DerMikaWie wordt de op?
Vaste op of niet?

Ik zie dat wel zitten, maar ik kan zeker niet iedere race live bekijken, dus je moet me niet iedere race op irc verwachten :D
Ik heb geen ID, ik ben nog redelijk onbekend in de wereld van IRC :D.
Hans Hijlkema - G3c

beffie

Citaat van: HansH
Citaat van: DerMikaWie wordt de op?
Vaste op of niet?

Ik zie dat wel zitten, maar ik kan zeker niet iedere race live bekijken, dus je moet me niet iedere race op irc verwachten :D
Ik heb geen ID, ik ben nog redelijk onbekend in de wereld van IRC :D.

geen vaste op zeker of degene die het kanaal aangemaakt heeft ofzo, ik weet niet meer juist hoe je het aanmaakt wel weet ik dat je minstens met 4 moet zijn om een kanaal aan te maken, ik wil me daarbij wel aansluiten
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

IVY440

Hoe werkt zo iets? Ik ken daar niks van, (is het geen soort chat?)maar zie het wel zitten (als het chat is)

HansH

Citaat van: IVY440Hoe werkt zo iets? Ik ken daar niks van, (is het geen soort chat?)maar zie het wel zitten (als het chat is)
Ik heb een screenshotje gemaakt, een plaatje zegt meer dan duizend woorden :D.

Plaatje
Hans Hijlkema - G3c

Race

Citaat van: HansH
Citaat van: IVY440Hoe werkt zo iets? Ik ken daar niks van, (is het geen soort chat?)maar zie het wel zitten (als het chat is)
Ik heb een screenshotje gemaakt, een plaatje zegt meer dan duizend woorden :D.

Plaatje
Ah toch wel gezellig zo he :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

HansH

Vanavond de GP van Monaco.
Ik hoop vanavond veel mensen op het F1Pits kanaal te kunnen begroeten :D.
Zelf zal ik er iig de eerste helft van de race te vinden zijn.
Hans Hijlkema - G3c

Jasper

Ik zal proberen er te zijn! ;)