Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ???

Gestart door The Iceman, 09 januari 2003 - 19:09:59

« vorige - volgende »

Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ?

Jos Verstappen
18 (47.4%)
Justin Wilson
20 (52.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 08 februari 2003 - 19:09:59

SDG

Vergeet niet dat Verstappen in 1995, tijdens de enkele races die hij reed voor het nog bescheidener Simtek (voordat dat team op de fles ging) toch ook mooie dingen liet zien, dus schrijf hem toch niet op voorhand af. Het is inderdaad dan wel Minardi geworden, maar veel andere keus was er nu eenmaal niet meer. Ook was het zo een beetje de laatste kans van Verstappen: indien hij dit jaar geen zitje had gevonden, was zijn F1-carrière 'over en uit' geweest. En bovendien heeft wellicht de concurrentiestrijd met Christian Albers meegespeeld, want hoe je het ook draait of keert, het zou voor Jos moeilijk te verkroppen geweest zijn indien een andere Nederlander het stoeltje bij Minardi gekregen zou hebben.

Takkie


The Iceman

:D Misschien dat Jos nog met tractiecontrole en launchcontrole mag rijden volgend seizoen om zo zijn wagen toch nog op de baan te kunnen houden, en zo de race eens uit te rijden zonder brokken. Arme Jos, zonder die electronische hulpmiddelen gaat het toch een bijzonder moeilijk seizoen worden voor onze Nederlandse hoop !!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

nancy

ik denk niet echt dat het mclaren zal zijn.
eerder ferrari of williams. :P
Mclaren for ever.

The Iceman

Citaat van: nancyik denk niet echt dat het mclaren zal zijn.
eerder ferrari of williams. :P

Wat niet met Mc.Laren, maar wel met Ferrari of Williams ????? Kan hier even echt niet volgen waar het over gaat Nance.

jager

Ik denk dus zeker niet dat verstappen ook maar een keer op de laatste startplaats start. En als die launchcontrol afgestrafd wordt dan kan dat alleen maar een voordeel zijn voor jos.
En over DC, die kan alleen zijn rondjes rijden maar ballen heeft hij niet, die jos wel heeft

Jager :)

jager


Eric

Welkom op F1 Pits Jager, veel plezier hier op de site. :wink:

Citaatwas niet mijn bedoeling 2 berichten te plaatsen

Ondertussen al opgelost.

CitaatIk denk dus zeker niet dat verstappen ook maar een keer op de laatste startplaats start.

Ik denk ook niet dat Verstappen zal moeten onder doen voor zijn teammaat, hij heeft dan ook de ervaring maar het is ook geen geheim dat Verstappen niet echt schitterd in de kwalificatie maar Jos compenseert dat met zijn start.

FF

voor mij : pizzonia

naar het schijnt crasht dat manneke ook nog vaak.
maar goed, dat zegt iedereen van de nieuwkomers.

goede reden : er is maar een rondje qf en vanaf silverstone (of erna?) geen tractiecontrole meer : het zal moeilijk worden voor hem

op het podium in dit klassement : da matta en wilson wegens zelfde redens
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

stefan

sorry voor de nederlanders maar ik denk verstappen.

The Iceman

Citaat van: jagerIk denk dus zeker niet dat verstappen ook maar een keer op de laatste startplaats start. En als die launchcontrol afgestrafd wordt dan kan dat alleen maar een voordeel zijn voor jos.
En over DC, die kan alleen zijn rondjes rijden maar ballen heeft hij niet, die jos wel heeft

Jager :)

Jos die ballen heeft, laat me niet lachen !!! Stond enkele jaren geleden tijdens de kwalificaties in de beruchte Stavelot bocht in Francorchamps, Coulthard ging er vol gas door, maar ons Joske ging toch wel van het gas, bang om nog eens rechtdoor te gaan ??  Wie heeft er dan ballen aan zijn lijf en wie is de loser  ????  :D  :D  :D

The Iceman


Magic Senna

Citaat van: SnekuemEn wie staat er als laatste ????? Jos The Boss  :D
Nee, Wilson :wink:

FF

het is toch Jos? ik dacht dat ik het op een site gelezen had.
of heeft hij het startnummer voor wilson? dan is het wilson als laatste.

nu ja, ze mogen van mij alle twee naast elkaar starten op de laatste startplaats (de 30ste of zoiets) : moesten ze zich maar gequalificeerd hebben
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

The Iceman

Misschien dat Stoddart nog niet zo gek om Jos en Justin binnen te laten komen. Als ze hun ronde hadden volgemaakt hadden zo toch waarschijnlijk als laatste moeten starten. Melbourne is altijd een kraker voor de mechaniek en het aantal uitvallers is elk jaar hoog, dus zie ik hen misschien toch wel een puntje pakken morgen.  :D