Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ???

Gestart door The Iceman, 09 januari 2003 - 19:09:59

« vorige - volgende »

Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ?

Jos Verstappen
18 (47.4%)
Justin Wilson
20 (52.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 08 februari 2003 - 19:09:59

Flupke

Beetje rare poll. Is eigenlijk geen vraag. De ene keer zal het de ene minardi zijn, de andere keer de andere die vanop de laatste plaats start.
Het gaat niet om wie er bij minardi rijdt, het gaat om minardi zelf. Tenzij ze dit jaar met een degelijke motor voor de dag komen.

The Iceman

Citaat van: FlupkeBeetje rare poll. Is eigenlijk geen vraag. De ene keer zal het de ene minardi zijn, de andere keer de andere die vanop de laatste plaats start.
Het gaat niet om wie er bij minardi rijdt, het gaat om minardi zelf. Tenzij ze dit jaar met een degelijke motor voor de dag komen.

Maar wie gaat als rijder de rode lantaarn worden, Minardi als team, daar was ik al zeker van, maar wie van beide rijders, Jos Vercrashen of rookie Justin Wilson.

The Iceman

Citaat van: Kedu
Citaat van: Raceik zie een Eddie Irvine ofzow echt geen 12 plekken goed maken ook al heeft die misschien een wagen die 17,5 kg lichter is :wink:


Wie neem je nu ook als voorbeeld : den eddie   :lol:

12 man inhalen met de start om dan tijdens de race 3 pitstops te maken als iedereen op 2 stops staat , dit noem ik toch een lichtere wagen.

Toch blij dat Jos the crashtestdummy terug is , hij kan nog voor onverwachte dingen zorgen, mooie crashes bv.

Sorry voor de nederlanders maar jos hoort niet echt thuis in de f1 , hetzelfde voor 1 van de huidige belgen , liever een goede rijder in een "topteam" dan de opvulling bij minardi.(met alle respect voor minardi )
Het is niet omdat er MADE IN HOLLAND op zijn gat staat dat hij nu de wereldrijder is he.

Maar hij rijd wel in de F1 natuurlijk .Maar als wat , dat is de vraag.

Gelukkig toch iemand hier op dat forum die iets van F1 afkent !!!  :D  :D  :D

QMaverick

Snekuem, je zal je nog verbazen, Verstappen kan weldegelijk goed rijden en dat zul je dus ook gaan zien dit seizoen. Met een lichte of een wat zwaardere auto, droog of met regen...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The Iceman

Citaat van: QMaverickSnekuem, je zal je nog verbazen, Verstappen kan weldegelijk goed rijden en dat zul je dus ook gaan zien dit seizoen. Met een lichte of een wat zwaardere auto, droog of met regen...

Hopelijk heb je gelijk, maar ik vrees ervoor dat hij dikwijls gaat voorbijgestoken worden door vriendje Schumacher en de andere topteams.

FF

hij heeft toch betere resultaten dan de la rosa en bernoldi, maar zijn die referenties? (volgens mij niet)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

jw83

de meesten hebben jos ingevult, maar de punten worden na afloop van de raceverdeelt en niet tijdens de kwali  :lol:

phil69

als het hier gaat ,om over wie de rode lantaarn word op de grid,
kan ieder piloot het worden!
vergeet niet dat men nu maar één rondje heeft ,om zich te plaatsen!

Doefie

Elke coureur in de Formule 1 kan toch wel een beetje goe rijde, denk je ni ? Anders zoude ze ni geen Formule 1-coureur zijn, e.
Maar der zijn natuurlijk altijd en overal uitzonderinge, zo ook in de Formule 1. Coureurs die hun debuut make omda ze miljoene sponsorgeld bij zich hebbe. Mazzacane, Rosset, Tuero, Yoong, Marques, ... zijn de huidige voorbeelde van de laatste 4-5 jaar.

DerMika

En dan zou ik nog twijfelen aan Tuero. Hij deed het lang zo slecht niet. Maar na één jaar was hij plots weg, naar eigen zeggen "om nooit meer terug te komen". Ik vraag me nog altijd af wat daar gebeurd is.
The Dude abides

fatal error

had die geen schrik gekregen na enkele chrashes? (heb ooit zoiets gelezen)
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

DerMika

The Dude abides

Magic Senna

Citaat van: DerMikaEn dan zou ik nog twijfelen aan Tuero. Hij deed het lang zo slecht niet. Maar na één jaar was hij plots weg, naar eigen zeggen "om nooit meer terug te komen". Ik vraag me nog altijd af wat daar gebeurd is.
Als ik me niet vergis is die verdwenen na het opdoeken van de Gp van Argentinië en had dat alles te maken met zijn sponsor,dat was namelijk de President van Argentinië.De president was zo kwaad dat de GP verdween dat hij de geldkraan dicht heeft gedraaid voor Tuero en dat was het einde van zijn F1 loopbaan.
Geen geld,geen zitje.

DerMika

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: DerMikaEn dan zou ik nog twijfelen aan Tuero. Hij deed het lang zo slecht niet. Maar na één jaar was hij plots weg, naar eigen zeggen "om nooit meer terug te komen". Ik vraag me nog altijd af wat daar gebeurd is.
Als ik me niet vergis is die verdwenen na het opdoeken van de Gp van Argentinië en had dat alles te maken met zijn sponsor,dat was namelijk de President van Argentinië.De president was zo kwaad dat de GP verdween dat hij de geldkraan dicht heeft gedraaid voor Tuero en dat was het einde van zijn F1 loopbaan.
Geen geld,geen zitje.
Volgens mij was de sponsor van Tuero Telefonica. Omdat die dan wilden doorbreken in zuid-amerika ofzo. Minardi reed dat jaar in een knalgele Telefonica wagen.
The Dude abides

curbstone

Citaat van: SnekuemIk heb zeker niks tegen Jos Verstappen, maar hij heeft nog niets bewezen in zijn F1 carriere, en zal dat nu zeker niet meer doen bij rode lantaarn Minardi. Is diep gevallen, van topteam Benetton naar Minardi. Dacht dat Jos enkel maar F1 wou rijden als het bij een "topteam" zou zijn. Heeft toch ingezien dat de F1 zonder Jos kan en heeft nu maar snel voor Minardi gekozen waar hij dikwijls in beeld zal komen als hij door beide Ferrari's, Mc.Larens, Williams .... op één of meer rondes zal worden gezet. Hopelijk gaat het nu wat vlotter dan in Brazilië 2001  :D  :D  :D  Ik heb Verstappen alleszins niet gemist in de F1 vorig jaar !!
Ik deel de mening van Snekuem.Ik vind het wel zonde dat ie bij Minardi rijdt.
Viva la Scuderia!