Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ???

Gestart door The Iceman, 09 januari 2003 - 19:09:59

« vorige - volgende »

Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ?

Jos Verstappen
18 (47.4%)
Justin Wilson
20 (52.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 08 februari 2003 - 19:09:59

The Iceman


Schumivill

Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Eric

Als ik uit deze twee moet kiezen....Wilson dan maar, Wilson heeft nog niet veel ervaring in de F1 maar Verstappen is ook niet zo sterk in de kwalificatie. :?

Magic Senna

Hij is al geen goede qualifyer en hij is er dan ook nog eens een jaartje tussenuit geweest,ik vrees het ook eerlijk gezegd :(

Ramses

veel keuze is er niet aan. Wat met da Matta? Pizzonnia?

The Iceman

Ik heb zeker niks tegen Jos Verstappen, maar hij heeft nog niets bewezen in zijn F1 carriere, en zal dat nu zeker niet meer doen bij rode lantaarn Minardi. Is diep gevallen, van topteam Benetton naar Minardi. Dacht dat Jos enkel maar F1 wou rijden als het bij een "topteam" zou zijn. Heeft toch ingezien dat de F1 zonder Jos kan en heeft nu maar snel voor Minardi gekozen waar hij dikwijls in beeld zal komen als hij door beide Ferrari's, Mc.Larens, Williams .... op één of meer rondes zal worden gezet. Hopelijk gaat het nu wat vlotter dan in Brazilië 2001  :D  :D  :D  Ik heb Verstappen alleszins niet gemist in de F1 vorig jaar !!

Rippie

Eigenlijk zouden er nog meer keuzes bij de poll moeten zijn, zou kiezen voor Cristiano da Matta denk ik...

En Verstappen mag dan wel geen kwalificatie beest zijn, hij is geen slechte coureur. Inhalen kan hij als de beste. En vergeet niet dat zijn teamgenoot geen enkele ervaring heeft in de F1, denk dat Wilson het nog moeilijk kan gaan krijgen. Hoop dit seizoen maar op vele regenraces, dan haalt Verstappen nog wat punten ook!  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

jw83

veel keus is er niet

en mocht er een belg ooit gaan rijden neemt die laatste plek in
:?

beetje een domme poll  :roll:

Hassan (mrF1) heeft wel gelijk  jos kan in de race zeker wel rijden iets wat zijn meeste teamgenoten niet kunnen

wat heb bernuldi na gedaan in 2001 enkel  DC geblokt meer niet

Jos haalt gewoon bij de start in maleisie 12 man in  :D

The Iceman

12 man inhalen met een lichte wagen kan nu niet zo moeilijk zijn hé. Heb in één van mijn andere topics ook aangehaald dat Jos zijn goede starts alles te maken hebben met het gewicht van zijn wagen.

Race

Citaat van: Snekuem12 man inhalen met een lichte wagen kan nu niet zo moeilijk zijn hé. Heb in één van mijn andere topics ook aangehaald dat Jos zijn goede starts alles te maken hebben met het gewicht van zijn wagen.
Eh dat lichtere van die wagen lag in 2001 voornamelijk aan de CAPACITEIT van de benzinetank van de arrows dus wat je nu zegt ligt niet aan Jos en ik zie een Eddie Irvine ofzow echt geen 12 plekken goed maken ook al heeft die misschien een wagen die 17,5 kg lichter is :wink:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

The Iceman

Als Jos het kan, kan iedereen het toch wel denk ik  :D  Nee, ik heb het zo niet begrepen op die kerel, niet omdat het een Nederlander is, ben zelf ook een halve aangezien mijn moeder nederlandse is, en heb ook veel nederlandse familie waarmee ik al eindeloze discussies heb gevoerd over Jos Vercrashen. Maar als het tij mocht keren en Jos deftige resultaten zou boeken, zal ik zeker ook een positieve reactie op dit forum plaatsen. Maar ik vrees dat het Joske zijn allerlaatste F1 seizoen gaat worden. Hij had misschien beter Ari naar de USA gevolgd. Die wordt daar op handen gedragen door al die racefans.

The Iceman

Citaat van: MrF1Eigenlijk zouden er nog meer keuzes bij de poll moeten zijn, zou kiezen voor Cristiano da Matta denk ik...

En Verstappen mag dan wel geen kwalificatie beest zijn, hij is geen slechte coureur. Inhalen kan hij als de beste. En vergeet niet dat zijn teamgenoot geen enkele ervaring heeft in de F1, denk dat Wilson het nog moeilijk kan gaan krijgen. Hoop dit seizoen maar op vele regenraces, dan haalt Verstappen nog wat punten ook!  8)

Da Matta !!!! Gaat schitteren met de Toyota, eerst even een paar races aanpassen en dan mooie resultaten. Toyota is zeker niet te onderschatten en gaat serieus vooruitgang boeken volgend seizoen, let maar op. Zal zeker niet van de laatste startplaats vertrekken, zelfs niet met die nieuwe kwalificatieregels. Verstappen zal toch serieus moeten knokken tegen zijn teammaat, heeft een jaar niet geraced en dat kruipt niet in je koude kleren. Trouwens Joske zijn fysiek is ook niet om over naar huis te schrijven.

Kedu

Citaat van: Raceik zie een Eddie Irvine ofzow echt geen 12 plekken goed maken ook al heeft die misschien een wagen die 17,5 kg lichter is :wink:


Wie neem je nu ook als voorbeeld : den eddie   :lol:

12 man inhalen met de start om dan tijdens de race 3 pitstops te maken als iedereen op 2 stops staat , dit noem ik toch een lichtere wagen.

Toch blij dat Jos the crashtestdummy terug is , hij kan nog voor onverwachte dingen zorgen, mooie crashes bv.

Sorry voor de nederlanders maar jos hoort niet echt thuis in de f1 , hetzelfde voor 1 van de huidige belgen , liever een goede rijder in een "topteam" dan de opvulling bij minardi.(met alle respect voor minardi )
Het is niet omdat er MADE IN HOLLAND op zijn gat staat dat hij nu de wereldrijder is he.

Maar hij rijd wel in de F1 natuurlijk .Maar als wat , dat is de vraag.

BugsBunny

Citaat van: Kedu
Citaat van: Raceik zie een Eddie Irvine ofzow echt geen 12 plekken goed maken ook al heeft die misschien een wagen die 17,5 kg lichter is :wink:


Wie neem je nu ook als voorbeeld : den eddie   :lol:

12 man inhalen met de start om dan tijdens de race 3 pitstops te maken als iedereen op 2 stops staat , dit noem ik toch een lichtere wagen.

Toch blij dat Jos the crashtestdummy terug is , hij kan nog voor onverwachte dingen zorgen, mooie crashes bv.

Sorry voor de nederlanders maar jos hoort niet echt thuis in de f1 , hetzelfde voor 1 van de huidige belgen , liever een goede rijder in een "topteam" dan de opvulling bij minardi.(met alle respect voor minardi )
Het is niet omdat er MADE IN HOLLAND op zijn gat staat dat hij nu de wereldrijder is he.

Maar hij rijd wel in de F1 natuurlijk .Maar als wat , dat is de vraag.

Er moet toch iemand de hekkensluiter zijn eh  :lol:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Doefie

Ik maak een beslissing na de eerste race (misschien ook pas na de 2de), gewoon omda 'k wil afwachte naar de resultate. Ze kunne toevallig op de laatste plaatst staan in Melbourne, maar meestal weet je toch al iets na de 2de-3de race.  :wink: