Twee races of drie per seizoen?

Gestart door Jasper, 04 oktober 2002 - 20:55:00

« vorige - volgende »

2 of 3 races per week?

2
9 (42.9%)
3
10 (47.6%)
ander
2 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 04 oktober 2002 - 20:55:00

Jasper

Ik zou even een poll willen houden over iets dat ik niet goed vind.

Sinds dit seizoen worden er drie races per week gereden in F1REM, maandag, woensdag en vrijdag. Dit in plaats van maandag en donderdag van vorig seizoen.

Ik vond twee races per week beter, want nu moet alles zo snel gaan. Dan kun je niet zeggen 'de warm-up doe ik morgen'.

Voor de race van vrijdag is het bij mij ook lastig. Woensdag kan ik uiteraard nog niets doen, want dan is de vorige race nog bezig. Donderdagavond ga ik altijd trampolinespringen. Dus moet ik vrijdag na school mijn kwali en warm-up nog doen. Vind ik niet goed. :(

Wat denken jullie?

KVDracer

Ik vond 2 races ook beter. Toen kon je alles op je gemak doen. Ze zullen het waarschijnlijk wel terug herdoen in seizoen8, want er zullen er nog zijn die het niet goed vinden.

Jasper

Wel, ja. Het was mijn bedoeling te wachten tot iedereen die aan F1REM meedoet van F1Pits te laten stemmen, en die resultaten door te mailen naar de webmaster. ;)

Alan Blues

Groot gelijk, Jasper! Twee is meer dan genoeg. Het moet een hobby blijven en geen obsessie worden.

DerMika

Ik vond 2 races ook beter. Dan kan je er eens op je gemak over nadenken. Nu moet je snel een strategie in elkaar flansen, en als je een weekje op vakantie gaat mis je meteen al 3 races! :(
The Dude abides

Jasper

Komaan, er moeten er nog veel stemmen!

Mikacouli

Ik heb gestemd op 2 races.Het neemt nogal veel tijd in beslag en zoveel tijd heb ik nu ook weer niet. :wink:

Jasper

Ik mis nog altijd 6 votes!

Kunnen jullie het allemaal eens zeggen als jullie al gestemd hebben? Dan stuur ik een PM naar zij die dit nog niet gedaan hebben. ;)

Jakke Jr

Yep, 'k heb gestemd!
2 races/week volstaat.
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Rippie

Ik heb op 3 races gestemd. Als student heb je tijd genoeg, vandaar. Maar kan me voorstellen dat sommigen niet zoveel tijd hebben. Ik kan er niet wakker van liggen als het toch weer 2 races per week zijn.  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Alan Blues


Jasper

Komaan, nog altijd 4 votes te gaan!
Hieronder volgt een lijst van wie zeker al gestemd heeft. Als je ook al gestemd hebt, zet je naam er dan gewoon bij. Ik moet niet per se resultaten hebben! Binnen een week stuur ik een PM aan al wie niet op deze lijst staat. ;)

Jasper
Alan Blues
MrF1
Jakke Jr
Mikacouli
DerMika
KVDracer

sledge

Jasper
Alan Blues
MrF1
Jakke Jr
Mikacouli
DerMika
KVDracer
Sledge
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

JVA

Stem OK

Jasper
Alan Blues
MrF1
Jakke Jr
Mikacouli
DerMika
KVDracer
Sledge
JVA

Kimi

Jasper
Alan Blues
MrF1
Jakke Jr
Mikacouli
DerMika
KVDracer
Sledge
JVA
Kimi