Gok de Top 2026, Japan

Gestart door Robbert65, 26 maart 2026 - 07:59:39

« vorige - volgende »

Robbert65

Gentlemen, place your bets.

De huidige stand:

1. Braketest   168
2. Mickey   158
3. Sphinx   145
4. Robbert65   136

Deadline: aanvang VT1.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

1. RUS
2. ANT
3. LEC
4. HAM
5. NOR
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Braketest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

Net terug van het ziekenhuis, thnx Robbert

1. RUS
2. ANT
3. HAM
4. NOR
5. LEC
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Hoop alles ok☝🏻

RUS
LEC
HAM
VER
ANT

Sphinx

Met mezelf wel, alleen moet ik de laatste weken mantelzorg en taxivervoer voor mijn vader. Sukkelt helaas met zijn gezondheid. Vanmorgen ook weer naar de huisarts voor bijwerkingen van een medicijn dat hij tijdens zijn chemokuur krijgt, dus het gaat met horten en stoten

Uitslag race:
1. Antonelli (veroorzaakt met zijn overwinningen een piek in kijkcijfers voor de F1 in Italië)
2. Piastri (...)
3. Leclerc (veroorzaakt door zijn duels met Hamilton een piek in kijkcijfers in Italië. Het land kan ook wel wat goed nieuws gebruiken na het drama van afgelopen dinsdag in het voetbal)
4. Russell (je kan treuren en mopperen George, maar het helpt ons niet, je wilde zelf wisselen)
5. Norris (iig rijden de Mclarens weer)
(6. Hamilton (ging op zoek naar goede visrestaurants in Osaka, doe mij maar een Katsudon)
(8. Verstappen (die ging een Devilburger proberen in dat restaurant aan de ingang van de tollbooths op de Nordschleife)

Uitslag weekend
1. Robbert65 - 95
2. Braketest - 82
3. Sphinx - 75
4. Mickey - 58

Stand na dit weekend:
1. Braketest   250
2. Robbert65   231
3. Sphinx   220
4. Mickey   216

Wisseling van de wacht tussen 2 en 4, ik blijf gewoon staan, Braketest ook. Nu even een maandje rust, er is wel NLS en DTM om te bekijken voor wie zin heeft, misschien komen ze Max er nog tegen. Begin mei gaan we verder in Miami.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!