Gok de Top 2025, Abu Dhabi

Gestart door Sphinx, 01 december 2025 - 20:56:38

« vorige - volgende »

Sphinx

Beetje vroeg, maar dan heeft iedereen tijd om over zijn laatste race van dit seizoen na te denken

Deadline: 5 december om 1030u 's ochtends
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Braketest

Ver
Ant
Nor
Pia (laat Nor laatste ronde voorbij)
Rus
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Braketest op 02 december 2025 - 15:32:43Pia (laat Nor laatste ronde voorbij)

Waarom zou hij? Nor heeft genoeg aan P3.

Braketest

Citaat van: Mickey op 02 december 2025 - 17:44:15
Citaat van: Braketest op 02 december 2025 - 15:32:43Pia (laat Nor laatste ronde voorbij)

Waarom zou hij? Nor heeft genoeg aan P3.
Oh ja. Aangepast

Sphinx

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Nou, ik was zondag de driver camera's dankbaar voor de actie in het middenveld, de spanning vooraan was er na 10 rondjes wel af.

Uitslag race:
1. Verstappen (It is what it is)
2. Piastri (-_-)
3. Norris (buhuhuhuhu, SNARF - gelukkig had Will Joseph zakdoekjes mee. Gefeliciteerd Lando)
4. Leclerc (omg, not again)
5. Russell (veel gescheer, maar niet veel wol toen het koud werd)

Uitslag weekend:
1. Braketest - 90
2. Sphinx - 79
3. Mickey - 67
4. Robbert65 - 65

Het ontbreken van tempo bij Antonelli en het niet opstellen van Leclerc kost me een remontada. Als ik Charles op 5 had gezet, hadden Braketest en ik gelijk gestaan. Maar helaas, we komen niet bij de onderlinge resultaten uit.

Eindstand Gok de Top
1. Braketest   1755
2. Sphinx   1737
3. Mickey   1703
4. Robbert65   1535
5. BMW.WilliamsF1 52
6. Gloudiesaurus  44

Braketest dus de verdiende winnaar, in stijl afgemaakt. Ikzelf tweede , Mickey derde en Robbert65 vierde. Gefeliciteerd Braketest! Tot volgend seizoen.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4QbJRAWvRU

Braketest

Ah mooi. En bedankt voor het bijhouden - lijkt me lastiger dan wat ik doe.
Maar om nou te zeggen dat ik me 'de Echte Kenner' voel, nou nee. Pas twee races geleden kwam ik tot de ontdekking dat ik aan de leiding ging, waarop ik me afvroeg hoe dat nou mogelijk was. Kortom, 't blijft gewoon nattevingerwerk. Maar ook een leuke extra.

Robbert65

De truuk is niet vergeten mee te doen. Als je er eentje vergeet is dat niet normaal in te halen en moet je dus gokken op een gelukje met onwaarschijnlijke voorspellingen, waardoor je vooral meer achterstand oploopt. Discipline is key! 8)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

De activiteit hier is wel echt matig de laatste jaren, helaas.