Re: GP VAN ABU DHABI 2025, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 03 december 2025 - 23:18:03

« vorige - volgende »

Robbert65

Het is zover, de apotheose is aanstaande, de beslissende grand prix van het jaar en ook de laatste van het jaar zowaar.

Want na VIERENTWINTIG grand prixweekends wordt dat wel even afkikken nietwaar? 3 maanden geen races. Goh.

Terugblikken op het seizoen doen we later, maar vaststellen dat het een verrassend spannend en enerverend seizoen is, dat mag denk ik wel. We gaan het zien zondag, zolang de vlag niet gevallen is zijn de wonderen de wereld niet uit.

De tijden:

Vrijdag 5 december
10.30-11.30 uur: Eerste vrije training
13:30-14:30 uur: Tweede vrije training

Zaterdag 6 december
11.30-12.30 uur: Derde vrije training
15.00-16.00 uur: Kwalificatie

Zondag 7 december
14.00 uur: Race
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

We hebben het hier weleens gehad over onze favoriete circuits en welke we als de echte klassiekers bestempelen en zo. Wel, inmiddels vind ik dit circuit en de setting en locatie toch best magisch. En best een klassieker te noemen daarom.

Braketest

Overigens is de nieuwe teamgenoot van Verstappen voor volgend jaar bekend. Ik vind 'm best jongYou cannot view this attachment..
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Wat een leuke foto. Je gunt het deze angry youn man toch.

Mickey

De minste kampioen die ik kampioen heb zien worden. En er is er eentje die nog meer heeft verloren dan Verstappen en dat is natuurlijk Piastri.