GRANDE PREMIO DE SAO PAULO 2025, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 04 november 2025 - 18:25:45

« vorige - volgende »

Robbert65

Zo. Ik heb dit weekend vrij gemaakt. Sprintrace en een Grand Prix op wat ik denk dat de beste baan ter wereld is voor de F1, misschien op Spa na. Nou ja, dat soort lijstjes slaan eigenlijk nergens op,  maar deze en Spa en Suzuka en Silverstone en Maleisië en COTA en Turkije en toch ook Zandvoort, want ik ben nou toch bezig, die vormen ex equo de top 10 als je Enzo e Dino en Monza nog even meeneemt.

Maar goed, Brasil! Here we come!!!

De tijden:

Vrijdag 7 november:
15.30-16.30 uur: Eerste vrije training
19.30-20.14 uur: Sprintkwalificatie

Zaterdag 8 november:
15.00-16.00 uur: Sprintrace
19.00-20.00 uur: Kwalificatie

Zondag 9 november:
18.00 uur: Race
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Waarom, waarom, waarom moest Verstappen zo nodig 18 ronden voor de finish naar binnen en op rood?! Het kostte hem de overwinning. Norris had 8 seconden goed te maken en moest dan nog maar zien Verstappen te passeren. Overwinning verspeeld, weg Wilhelmus! getverdemme!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Braketest

Citaat van: Robbert65 op 09 november 2025 - 20:22:17Waarom, waarom, waarom moest Verstappen zo nodig 18 ronden voor de finish naar binnen en op rood?! Het kostte hem de overwinning. Norris had 8 seconden goed te maken en moest dan nog maar zien Verstappen te passeren. Overwinning verspeeld, weg Wilhelmus! getverdemme!
Bent u aan het schmieren? Als er echt sprake van een foute beslissing was, is dat natuurlijk een doorgeknipte laatste strohalm (ik heb voorlopig alleen de samenvatting gezien en ken de details niet). Maar op basis van wat ik zag, kan ik alleen mijn petje afnemen. Iedere keer denk ik dat het aantal legendarische races dan Max uit z'n mouw kan schudden nu wel op zijn (het moeten er ook niet meer dan 1 per jaar worden), en dan flikt ie het weer.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

And now, to the basement, for something completely different:

Toto Wolff staat op punt Mercedes-aandelen te verkopen voor mega bedrag https://www.nu.nl/formule-1/6375638/toto-wolff-staat-op-punt-mercedes-aandelen-te-verkopen-voor-mega-bedrag.html

Robbert65

Citaat van: Braketest op 10 november 2025 - 10:20:15
Citaat van: Robbert65 op 09 november 2025 - 20:22:17Waarom, waarom, waarom moest Verstappen zo nodig 18 ronden voor de finish naar binnen en op rood?! Het kostte hem de overwinning. Norris had 8 seconden goed te maken en moest dan nog maar zien Verstappen te passeren. Overwinning verspeeld, weg Wilhelmus! getverdemme!
Bent u aan het schmieren?
Bent u van lotje zeg, ik ben Co van Dijk niet!