GP VAN MONACO 2025, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 19 mei 2025 - 07:55:16

« vorige - volgende »

Braketest

De simpelste oplossing is de chicane weghalen na de tunnel.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Braketest op 27 mei 2025 - 17:32:31De simpelste oplossing is de chicane weghalen na de tunnel.
Hoeveel auto's verwacht je dan nog precies aan de finish?😇
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Ooit kon je op Monaco wél inhalen. Maar toen was er nog geen zwembad en was de laatste bocht (Gasmeter) een venijnige hairpin waar coureurs elkaar uitremden of kruisten. Belangrijker nog dan de lay out is - zoals Robert schreef - het formaat van huidige F1's. Ik denk daarom dat we gewoon moeten zullen accepteren dat de race op zondag een beetje een farce is. Daarom maar lekker genieten van de kwali op zaterdag en verder van de kleurrijke plaatjes, de beau monde en het unieke schampen van de boarding.

Braketest

Citaat van: Fietser op 27 mei 2025 - 20:50:20Ooit kon je op Monaco wél inhalen. Maar toen was er nog geen zwembad en was de laatste bocht (Gasmeter) een venijnige hairpin waar coureurs elkaar uitremden of kruisten. Belangrijker nog dan de lay out is - zoals Robert schreef - het formaat van huidige F1's. Ik denk daarom dat we gewoon moeten zullen accepteren dat de race op zondag een beetje een farce is. Daarom maar lekker genieten van de kwali op zaterdag en verder van de kleurrijke plaatjes, de beau monde en het unieke schampen van de boarding.
De oplossing is dus niets doen? Ben ik tegen.
Okee, het formaat is dus het probleem > Zet alle twintig F1-rijders 1 x per jaar in een F2-auto - toegewezen door loting.  Doen ze in de film ook. Film = show, Monaco = show. Kan niemand tegen zijn. En verder geen punten voor het kampioenschap. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond