Gok de Pole [7] - GP Emilia-Romagna 2025

Gestart door Braketest, 13 mei 2025 - 14:24:36

« vorige - volgende »

Braketest

deadline 16 mei, 13.30

Tussenstand kampioenschap 2025         
 1 - (1233 punten) = Mickey         
 2 - (1217 punten) = Braketest         
 3 - (1110 punten) = Robbert65         
 4 - (1046 punten) = Charrel         
 5 - (936 punten) = Sphinx         
 6 - (264 punten) = BMW.WilliamsF1         
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Droog: 1:13.777
Nat: 1:21:777

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Braketest

Charrel

Robbert65

Waar komen die nat weer tijden vandaan mannen?  Het is het hele weekend prachtweer in Emilia Romagna☺️
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ja kan je nu makkelijk roepen.  :D Eerder in de week zag het er mindrr voorspelbaar uit.

Braketest

Ik zag: 20% kans op regen. Dat zat wat mij betreft precies tussen boeie en laat ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen.

Robbert65

Ik zie een hoop verbrande snoetjes in het publiek momenteel😃

Mag ik iets vragen?

Zien we nu Hadjar volgende week naast Verstappen?

Charrel

Wat zitten we er allemaal ver vanaf zeg  ::)

Mickey

Ze zijn gewoon nauwelijks sneller dan vorig jaar. Bijzonder.

Mickey

Robbert65

Was leuk ja, maar god, wat zitten we er weer collectief naast! Ze reden iets langzamer dan 2 jaar geleden.

Braketest

Citaat van: Charrel op 17 mei 2025 - 17:28:12Wat zitten we er allemaal ver vanaf zeg  ::)
Dat valt eigenlijk wel meer hoor. De polesitter kwam misschien dan niet aan de tijden die we in gedachten hadden, maar gemiddeld scoren we 200 ptn; deze GP zelfs iets beter, 208. Alleen zaten we er eensgezind aan dezelfde kant naast.