GP VAN IMOLA 2025, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 12 mei 2025 - 10:55:14

« vorige - volgende »

Robbert65

De Grand Prix van Emilia-Romagna staat voor de deur. Gewoon een ouderwets weekend qua indeling en hoewel de kwalificatie om 16u is en de race om 15u in plaats van het oude vertrouwde twee uur 'smiddags, is het allemaal eigenlijk zoals we altijd gewend zijn geweest.

Past wel, want het circuit di Enzo e Dino Ferrari is een old school baan. Een prachtige locatie voor een spannende kwalificatie, de race is wat lastiger, inhalen is niet heel makkelijk.

Gaan we de definitieve teloorgang van Red Bull Racing zien komemd weekend, of het begin van nieuw elan bij Horners mensen?

Is Mclaren opnieuw oppermachtig? Harkt Hamilton opnieuw achter Haas en Minardi aan? Geeft Alonzo definitief de pijp aan Maarten of pakt hij eindelijk een puntje?

Wat gaat het worden deze week op Imola?

De tijden:

Vrijdag 13.30-14.30 uur:
Eerste vrije training

Vrijdag 17.00-18.00 uur:
Tweede vrije training

Zaterdag 12.30-13.30 uur:
Derde vrije training

Zaterdag 16.00-17.00 uur:
Kwalificatie

Zondag 15.00 uur: Race
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Braketest

Ik ben bang dat 't een saaie race wordt  - net als vorig jaar. Zul je altijd zien: dan komt het eens gratis op tv, is het drie keer niks.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Maar jongens. Wat dóm van Colapinto. Ongekend. In je eerste rit nota bene.

Mickey

That said. Ik vind Antonelli ook zijn belofte nog niet echt inlossen, kijkend naar intrinsieke snelheid.

Braketest

Braketest

Tsunoda: : "Eén pirouet, driekwart schoef, min kwart schroef, plus driekwart pirouet, plus halve schroef. Met uitjes erbij. Hier opeten graag."

Mickey

gloudiesaurus

Ja leuke race! Max Verstappen met een fantastische actie in bocht 1. En daarna zichzelf verrast met de race pace.

Albon die het leuk deed en bijna het podium haalde. Ferrari dat in de race wat naar voren kwam.

Nu op naar Monaco!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Braketest op 18 mei 2025 - 14:18:46Tsunoda: : "Eén pirouet, driekwart schoef, min kwart schroef, plus driekwart pirouet, plus halve schroef. Met uitjes erbij. Hier opeten graag."

Ja poh. Heel veel schade. Dat doet Red Bull pijn. Voor dit geld hadden ze ook een leuke update kunnen introduceren later in het seizoen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is