Gok de Pole [2] - GP China 2025

Gestart door Braketest, 18 maart 2025 - 09:32:46

« vorige - volgende »

Braketest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

1:32.800

op dat we niet weer vergeten  ???
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Braketest

Braketest

En BMW.WilliamsF1, denk je even om je schrijfwijze?

Charrel

Braketest

Mickey

Charrel

Haha, ja ik dacht toch maar weer eens meedoen! Ga het vast vaak weer vergeten, maar het concept blijft leuk!

En ik dacht.. nieuw asfalt, ligt er wel al even.. dus minder bitumen, maar toch gaan ze veel sneller als verwacht  :o

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Braketest op 20 maart 2025 - 16:32:56En BMW.WilliamsF1, denk je even om je schrijfwijze?

Ja, ben het weer vergeten, dus dit seizoen is ook alweer verloren. Laat maar zitten dan. Ik vergeet het toch elke keer  :(

Robbert65

Daar kunnen we misschien iets aan doen? Brake? Is er ruimte voor een regeling voor laatkomers? Zonder dat anderen benadeeld worden? Bijvoorbeeld de zeilersregel, slechtste resultaat vervalt? Dan heeft BMW de pech dat hij er twee mistte nu, maar er zullen er wel meer komen die er eentje gaan missen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Heb er pas 1 gemist ;)

Vroeger had ik dat ook in de regels staan, 2 slechtste resultaten vervallen ofzo.

Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 maart 2025 - 12:30:58Heb er pas 1 gemist ;)

Vroeger had ik dat ook in de regels staan, 2 slechtste resultaten vervallen ofzo.

Ja sowieso gewoon meedoen :-) ik heb er ook 1 gemist. Maar we hebben inderdaad een tijdje gehad 1 of 2 slechtste resultaten laten vervallen.

Maar it's not up to me, ik probeer weer mee te doen per race!

Braketest

Ben niet zo voor regels gedurende het seizoen veranderen, maar momenteel nog belangrijker vind ik 'iedereen binnenboord houden'. Dus als anderen geen bewaar hebben doen we dat.