Gok de Pole [24] - GP Abu Dhabi 2024

Gestart door Breaktest, 03 december 2024 - 10:49:24

« vorige - volgende »

Breaktest

deadline 6 dec. 10.30

Tussenstand kampioenschap 2024
1 - (5095 punten) = Breaktest*       
2 - (4955 punten) = Mickey*       
3 - (4792 punten) = Robbert65*       
4 - (4532 punten) = Sphinx*       
5 - (3845 punten) = BMW.WilliamsF1       
6 - (3054 punten) = FolkertE       
7 - (576 punten) = PoleHawk       
*= Joker ingezet       
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Breaktest

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Nouehh. Gefeliciteerd Break!

Ik baal wel een beetje. Verstappen had duidelijk de potentie om mijn tijd te benaderen. Geen idee wat daar niet werkte in die laatste ronde.

Maar dan nog had ik je niet ingehaald. Overtuigd gewonnen, top! 👍🏻

Mickey

Ik zit in de drukste periode van mijn werkzame jaar, anders had ik het zelf uitgezocht, maar ik zou weleens een top 3 van de afgelopen jaren willen zien. Volgens mij sta ik in beide competities steevast al jaren op het podium. 8)

Breaktest

Bedankt Mickey. Gaat een beetje uit als een nachtkaars, dit kampioenschap, maar goed, elk is er een.

Uitslag Gok de Pole [24] - GP Abu Dhabi 2024           
1 - (288 punten) = Breaktest           
2 - (269 punten) = Mickey           
3 - (253 punten) = Robbert65

Robbert65

Citaat van: Mickey op 07 december 2024 - 16:10:08Ik zit in de drukste periode van mijn werkzame jaar, anders had ik het zelf uitgezocht, maar ik zou weleens een top 3 van de afgelopen jaren willen zien. Volgens mij sta ik in beide competities steevast al jaren op het podium. 8)

Sowieso van harte met zilver!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65