Gok de Top 2024, Abu Dhabi

Gestart door Sphinx, 02 december 2024 - 20:59:38

« vorige - volgende »

Sphinx

Laatste race van het jaar, komend weekend  :-[ Voor Ocon is het blijkbaar nu al afgelopen, veel succes bij Haas.

Deadline: vrijdag 6-12 om 1030u

Stand met nog een race te gaan
1. Sphinx  1725
2. Mickey  1663
3. Breaktest  1546
4. Robbert65  1524
5. Sabai  1458
6. BMW.WilliamsF1 1447
7. FolkertE  1156
8. PoleHawk  56
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

1. Norris
2. Leclerc
3. Verstappen
4. Piastri
5. Hamilton

Mickey

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Sphinx

Een Vettelliaans einde van het seizoen voor Max, want die ging ook een keer in de laatste race in de rondte toen het kampioenschap al binnen was (kan me even niet meer herinneren of hij toen door kon rijden)

Uitslag Race
1. Norris (doet wat ie moet doen)
2. Sainz (doet ook wat ie moet doen)
3. Leclerc (verrassend goede opmars, maar niet genoeg voor een WCC)
4. Hamilton (wilde per se voor het publiek in Oman voor Russell eindigen (hopelijk staat hij in januari niet niet bij de Lamborghini fabriek)
5. Russell (was voor zijn zenuwen niet blij dat die enge NL'er achter hem bleef, zal hij goed geslapen hebben?)
(6. Verstappen (is er helemaal, is er helemaal klaar mee)

Uitslag van het weekend is weer typisch:
1. Sphinx
= Mickey
= Robbert65 - allen 73pt
4. Breaktest - 68pt
5. Sabai - 58pt

Eindstand is dus:
1. Sphinx   1798
2. Mickey   1736
3. Breaktest   1614
4. Robbert65   1597
5. Sabai   1516
6. BMW.WilliamsF1 1447
7. FolkertE   1156
8. PoleHawk   56

Dusss... dat was het dan weer voor seizoen 2024. Hartelijk bedankt diehards voor het meedoen. Tot mijn stomme verbazing heb ik dit jaar zelf gewonnen, voorsprong bleef zelfs intact in het laatste weekend. Mickey netjes tweede, Breaktest hield op drie nog 17pt over op Robbert65. Voor nu gaat het deelnemersveld in winterslaap, op enkele echte diehards na die nog even blijven hangen voor post season testing. Volgend seizoen begint 14 Maart daar waar het hoort te beginnen, Down Under in Australië

http://www.youtube.com/watch?v=5VoxwQGkjTc

Robbert65

Dankjewel Sphinx, voor weer een seizoen waarin je alle races zorgde voor spanning en sensatie rondom de raceweekenden. Zoals ik elders al zei, de spellen geven het forum adem, we kunnen niet zonder. Top gedaan! Ik hoop volgens seizoen weer, ik doe zeker mee!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Inderdaad, zeer gewaardeerd Sphinx! Leuke teksten ook altijd.👍🏻

Hoop mij volgend seizoen te kunnen revancheren. :)

Breaktest

Inderdaad ook namens mij, hartelijk dank voor het organiseren en bijhouden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik hoop dat ik volgend jaar minder races mis want geen beste uitslag voor mij dit jaar  :P .

Bedankt voor het organiseren