Gok de Top 2024, Brazilië

Gestart door Sphinx, 29 oktober 2024 - 20:22:30

« vorige - volgende »

Sphinx

Nou, het ging inderdaad hard tekeer in Mexico. De Britten zijn in de mood alles neer te schieten wat red bull heet

http://www.youtube.com/watch?v=UDkhVaDQQjc

Gaan ze in Brazilië weer zo knokken we wachten af. Deadline voor uw voorspelling is vrijdag 1 november om 1530 (start FP1)

Stand na afgelopen weekend:
1. Sphinx  1558
2. Mickey  1486
3. BMW.WilliamsF1  1447
4. Breaktest  1400
5. Robbert65  1371
6. Sabai  1294
7. FolkertE  1156
8. PoleHawk  56
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

1. LEC
2. NOR
3. SAI
4. VER
5. HAM
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Sabai

Mickey

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

Om met Olav te spreken, een knots knots knots knots gekke race is het geworden. Maar wel een hele leuke

Uitslag race
1. Verstappen (dit was onverwacht en onverwacht leuk, zeker na de kwali waar hij op het punt stond GP aan te vallen)
2. Ocon (die zal zich afvragen in welke koortsdroom hij is beland, en of hij mag blijven slapen ;) )
3. Gasly (zie boven)
4. Russell (heel erg nijdig op zijn team dat hem niet buiten liet, al vertelt een onboard van Max dat die ook heel erg twijfelde)
5. Leclerc (zorgde voor de enige lastige fase in Max zijn race omdat hij goed verdedigde)
(6. Norris (zuur dat hij de foute keus maakte, alweer. Want als hij naar zijn team had geluisterd had hij vooraan gereden met Ocon en Max achter zich)
(8. Piastri (.......)

Uitslag na dit weekend die nogal magertjes is.
1. Sphinx - 49
= Sabai - 49
3. Mickey - 36
4. Breaktest - 33
5. Robbert65 - 28

Stand na dit weekend
1. Sphinx   1607
2. Mickey   1522
3. BMW.WilliamsF1 1447
4. Breaktest   1433
5. Robbert65   1399
6. Sabai   1343
7. FolkertE   1156
8. PoleHawk   56

En juist doordat de zaak magertjes is loop ik toch weer een beetje uit, danku George Russell of eerder Mercedes voor het binnenhalen van George Russell. Over drie weken weer in Las Vegas, wie weet maakt men daar hun eigen geluk (of komen ze het land niet in omdat de verkiezingen teveel spanning opleveren). We wachten af.

Mickey

Maar nu de hamvraag. Was het voor jou geluk of talent, Sphinx?

;D

Sphinx

Dat uitgerekend George en Mercedes me hier gered hebben van een nederlaag is wel interessant ja. Ik doe er niet moeilijk over, het is gewoon geluk. Wie had überhaupt op goed functionerende knoflooktractoren gerekend :P