Gok de Pole [21] - GP van Brazilië 2024

Gestart door Breaktest, 29 oktober 2024 - 11:54:01

« vorige - volgende »

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

1:10.050
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Breaktest

droog: 1:08.770
nat: 1:17.456
Ha mooi, ruim een seconde verschil. Mickey kan me vrijwel inhalen als ie 't goed heeft.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Citaat van: Breaktest op 01 november 2024 - 11:08:51droog: 1:08.770
Ha mooi, ruim een seconde verschil. Mickey kan me vrijwel inhalen als ie 't goed heeft.

Je houdt wel van een gokje. 👍🏻

Mickey

Citaat van: Breaktest op 01 november 2024 - 11:08:51droog: 1:08.770

Jij staat er beter voor. Ik had dat nieuwe asfalt als een meer vertragende factor ingeschat.

Mickey

Mickey

Misschien heb ik geluk en valt er zoveel dat ze pas morgen kwalificeren.

Robbert65

Als het morgen nog regent en FP1 geldt als quali start VER met zijn 5 grid penalty op de 19de plek.. 
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Het leek inderdaad mijn kant op te vallen, maar met die weggespoelde grip en dat onchristelijke tijdstip denk ik dat ik alsnog aan het kortste eind trek.

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 02 november 2024 - 22:22:43Als het morgen nog regent en FP1 geldt als quali start VER met zijn 5 grid penalty op de 19de plek.. 

Wordt 'ie alsnog 5e.

Robbert65

Breaktest

Oke, eerst even de uitslag. daar kunnen we kort over zijn: geen uitslag. Het leek even mijn kant uit te vallen, daarna de naaste concurrentie en uiteindelijk niemand. Volgens Norris hebben de niet-deelnemers gewoon geluk gehad. De stand is dus onverminderd:

Tussenstand kampioenschap 2024         
 1 - (4748 punten) = Breaktest*         
 2 - (4610 punten) = Mickey*         
 3 - (4414 punten) = Robbert65*         
 4 - (4197 punten) = Sphinx*         
 5 - (3845 punten) = BMW.WilliamsF1         
 6 - (3054 punten) = FolkertE         
 7 - (576 punten) = PoleHawk         

Robbert65

Mij hoort u niet klagen, ik had geen natte tijd. Totaal niet aan gedacht voor die deadline verstreek.

Noris heeft gelijk, meer geluk dan talent...