Franco Colapinto

Gestart door Mickey, 22 september 2024 - 17:59:56

« vorige - volgende »

Mickey

Ok lads.

Deze jongen is de volgende belofte.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Franco_Colapinto

Nieuwe generatie. Grootse verwachtingen. Ik denk dat hij ze waar gaat maken. Veel jongens zien komen en met stille trom zien vertrekken. Iets doet mij vermoeden dat deze knaap top notch is. Ik zie vloeiende lijnen en een groot hart.

8)

Laat me weten of je het ermee eens bent.



Robbert65

Voorlopig is hij een revelatie. Ik ben benieuwd of hij dat zo volhoud, dat frisse, dat voor ieder gat gaan. Maar talent heeft hij zeker!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Colapinto is een 'statement', namelijk dat F1 te veel aan oude namen blijft hangen. Meer Colapinto, minder Ricciardo aub. Aan de laatste zullen we heus nog wel eens met weemoed terugdenken, zoals we ook aan Kimi doen, maar meer is het ook niet. Hamilton had na 2021 moeten stoppen, Alonso vorig jaar, Magnussen is klaar, Lance sowieso, Gasly en Ocon worden bedankt voor bewezen diensten. Perez, hallo, bent u hier nog?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Wel één voor één graag. Anders kan ik het niet meer volgen.

Sabai

Ik vind hem ook een verassing. Als je dit zo ziet vraag je je inderdaad af waarom die sargant nog zolang in die auto heeft mogen zitten.

C.G. de Beaufort

Het ligt eraan hoe hij zich ontwikkeld. Hij heeft pas 2 races gereden. Alles kan nog gebeuren dit jaar. Maar ik kijk er naar uit.

Groet,

C.G. de Beaufort