GP VAN NEDERLAND 2024, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 15 augustus 2024 - 13:46:12

« vorige - volgende »

Mickey

Leclerc top ook!

Interessante ontknoping gaan we tegemoet. In principe kan Verstappen achter Norris aan blijven rijden, maar dan moet er niet teveel misgaan onderweg.

Breaktest

Wat een raar seizoen, zo'n  ommekeer qua dominatie halfweg het seizoen heb ik maar weinig gezien (2009?). Met name die snelste ronde van Norris vind ik wel een mentaal tikje, een die harder aankomt dan de koppositie afpakken bij de start.
(En wat een oeverloos gezwam toch van die presentatoren.)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Mickey op 25 augustus 2024 - 16:34:41En wat een gapend saaie pot.
Sluit helemaal aan bij wat ik eerder opperde: Zandvoort heeft regen nodig. Nog een paar van die races en het kwartje valt ook bij het festivalpubliek.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

#18
Citaat van: Breaktest op 25 augustus 2024 - 16:59:57Wat een raar seizoen, zo'n  ommekeer qua dominatie halfweg het seizoen heb ik maar weinig gezien (2009?). Met name die snelste ronde van Norris vind ik wel een mentaal tikje, een die harder aankomt dan de koppositie afpakken bij de start.
(En wat een oeverloos gezwam toch van die presentatoren.)

Het komt niet geheel uit de lucht vallen.  Al vanaf Miami heeft Mc de upper hand.

Dat gezegd. Zandvoort is ook niet helemaal representatief. Als het verschil op Monza opnieuw zo groot is, ga ik me wel wat zorgen maken.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 25 augustus 2024 - 17:18:36
Citaat van: Breaktest op 25 augustus 2024 - 16:59:57Wat een raar seizoen, zo'n  ommekeer qua dominatie halfweg het seizoen heb ik maar weinig gezien (2009?). Met name die snelste ronde van Norris vind ik wel een mentaal tikje, een die harder aankomt dan de koppositie afpakken bij de start.
(En wat een oeverloos gezwam toch van die presentatoren.)

Het komt niet geheel uit de lucht vallen.  Al vanaf Miami heeft Mc de upper hand.

Dat gezegd. Zandvoort is ook niet helemaal representatief. Als het verschil op Monza opnieuw zo groot is, ga ik me wel wat zorgen maken.

Waarover ga je je zorgen maken? Ik lees ook "saaie race"?

Saai was het zeker niet. Verschillende strategieën door het veld,  Albon die 6 plekken steeg, Hamilton ook. De Ferrari's die verrasten, en mooi gevecht de eerste fase voorin, de verrassende pace van Noris...


Geen reden tot zorg ook, een nieuwe wereldkampioen verhoogt de feestvreugde nog meer toch? Leve Lando Norris!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Zorgen maken is misschien wat zwaar, maar het mag duidelijk zijn dat ik liever Verstappen zijn vierde zie pakken, dan Norris zijn eerste.

Mickey

En Verstappen moet gewoon met McLaren gaan praten over 2025. ;D

Breaktest

Grote kans dat Sargeant zijn laatste crash gereden heeft. Horner wil Lawson wel uitlenen (een duidelijke hint mbt volgend jaar) en Wolff leurt met Schumacher.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel