Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Kan best dat ie het na 2028 wel mooi geweest vindt en in andere auto's gaat racen. Le Mans rijden onder andere. En zijn eigen raceteam verder uitbouwen.

Mickey

Zijn eigen raceteam. Ik heb altijd moeite met deze breedgedragen aanname. De beste coureur is zelden de beste manager.

Waarom ook zou hij dat willen ambiëren? Retorisch. ;)

C.G. de Beaufort

He, he, Max krijgt eindelijk een baby. Ja, ja, dat wordt een nieuwe wereldkampioen over ca. 20 jaar...

https://nltimes.nl/2024/12/06/f1-driver-max-verstappen-model-kelly-piquet-expecting-first-child

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

Zijn eigen snelheid is wel klaar nu.;D

Maar, met DNA van een viervoudig- én drievoudig wereldkampioen! Kan alleen maar nog beter worden 😅

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 augustus 2024 - 11:45:26Kan best dat ie het na 2028 wel mooi geweest vindt en in andere auto's gaat racen. Le Mans rijden onder andere. En zijn eigen raceteam verder uitbouwen.

Max verdient 75-miljoen euro per seizoen. Een reden om te blijven. Hij gaat een megadeal sluiten en de 100-miljoen euro barrière doorbreken.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 22 augustus 2024 - 16:14:41Toch wel Brekend nieuws eigenlijk:

"Ik ga zeker niet nog een keer tweehonderd Grands Prix rijden. Ik ben al ver over de helft van mijn loopbaan. Het voelt overigens niet als tweehonderd races. De tijd gaat snel."

Schumacher, Alonso, Hamilton, allen riepen het.