GP Saudi Arabië gok de top

Gestart door FolkertE, 06 maart 2024 - 09:26:42

« vorige - volgende »

Sabai

Ik ben tegen. Uiteindelijk is het wat het is. Is mij al vaker overkomen in dit spel. Uiteindelijk blijft het gokken 😁

BMW.WilliamsF1

Volgens mij wordt dan altijd de vervanger van die coureur op die plek gezet.

Mickey

Het is mij om het even. Laten we de regels volgen. Of anders wat we gebruikelijk doen.

Breaktest

#18
Een andermans karretje in de poep rijden, daar ben ik altijd voor. Maar als streng doch rechtvaardig jurylid dus tegen. 
We kunnen wel afspraken maken over wat we in de toekomst met dergelijke situatie doen.

(Met een beetje geluk wordt Ricciardo midden in een GP weekend bedankt voor bewezen diensten en Lawson erin gezet.)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

Da's het probleem van een precedent hè :P

Als je het eerlijk bekijkt, deadline ligt voor de FP1, toen wisten we nog niet dat Sainz niet mee ging doen. Je kan dit hetzelfde zien als een akkefietje in FP2 waardoor Sainz' Ferrari schade oploopt. Het enige precedent zou Monza 2022 kunnen zijn, maar niemand schreef toen Albon op. Jammer voor wie misgegokt heeft, waaronder ik :) Ik werk m zo bij
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

Uitslag race:
1. Verstappen (eat sleep rave repeat, maar dan race ipv rave)
2. Perez (tweede plaats en hij begint alweer over een WK titel. Doe dat nou niehiet!!)
3. Leclerc (profiteert maximaal van de afwezigheid van Sainz)
4. Piastri (begint zijn draai te vinden, benieuwd of Norris daar zo blij van wordt)
5. Alonso (houdt zijn Aston nét wel uit de muur, ene Stroll lukte dat niet)
(6. Russell (maakt het beste van een slechte situatie)
(9. Hamilton (verlangt hevig naar Maranello, maar als Bearman hem daar net zo op de huid zit, wordt dit een gevalletje Greeks bearing gifts.

Uitslag weekend:
1. Sphinx - 90
= BMW.WilliamsF1 - 90
3. Mickey - 86
4. FolkertE - 84
5. Sabai - 83
6. Breaktest - 77
7. Robbert65 - 76
8. PoleHawk - 56

Stand na dit weekend:
1. Sphinx   191
2. Mickey   187
3. BMW.WilliamsF1 176
4. FolkertE   175
5. Breaktest   170
6. Robbert65   157
7. Sabai   83
8. PoleHawk   56

Oh leuk, ik sta zelfs in twee spellen bovenaan, nog maar een screenshot :P Mickey er kort achter op 2, ook BMW.WilliamsF1 en Folkert nog dichtbij, iets groter gat bij Breaktest en nog iets grotere afstand voor Robbert65. PoleHawk had een leuk idee voor een shocker als entree, maar dat liep even anders.

Volgende race is Australië over veertien dagen. U2 kan u vertellen op welke dag die wordt verreden.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond