Hornergate

Gestart door Breaktest, 28 februari 2024 - 14:18:42

« vorige - volgende »

Breaktest

"hoe de vrouw aan de zijlijn van een raceweekend in elkaar zakte"
Ik zie het al voor me. Wegdraaiende ogen, met de rug van de hand tegen het bezwete voorhoofd: "O help mensen,  kijk dan, kijk dan gvd!, ik val flaaauw..."
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Hefboom Marko

Dit kan toch niet waar zijn? Je gaat je contract toch niet ophangen aan een persoon? Voor mij klinkt het nogal onlogisch allemaal, ook omdat Horner niet aan stoelpoten gaat zagen als dat betekent dat hij zelf omvalt, ik bedoel, als je weet dat Marko wegsturen het contract met de beste rijder van het moment feitelijk ontbindt, dan ga je dus niet die kant opdenken, laat staan die kant op handelen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 06 maart 2024 - 12:20:46Hefboom Marko

Dit kan toch niet waar zijn? Je gaat je contract toch niet ophangen aan een persoon? Voor mij klinkt het nogal onlogisch allemaal, ook omdat Horner niet aan stoelpoten gaat zagen als dat betekent dat hij zelf omvalt, ik bedoel, als je weet dat Marko wegsturen het contract met de beste rijder van het moment feitelijk ontbindt, dan ga je dus niet die kant opdenken, laat staan die kant op handelen.
Het is wel duidelijk dat Max een nieuwe opa heeft gevonden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik denk hij sowieso voor de snelste auto kiest tot 2026. Dus volgend jaar rijd hij gewoon voor Red Bull. Ze maken het steeds mooier en sappiger in de media  ;D

Arthur

Dat laatste denk ik ook. Maar je weet niet hoe het uitpakt bij RBR met de laatste berichtgevingen/uitlatingen met kamp A en B binnen RBR. F1 is een rare wereld dus het zou me ook weer niet verbazen als Max zou verkassen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Als Horner echt het veld moet ruimen kan het weleens hard de verkeerde kant op gaan in de tweede helft van het seizoen.

Arthur

Citaat van: Mickey op 06 maart 2024 - 20:17:07Als Horner echt het veld moet ruimen kan het weleens hard de verkeerde kant op gaan in de tweede helft van het seizoen.

Dat bedoel ik, en de machtsstrijd tussen de aandeelhouders, we gaan het zien (gelukkig voornamelijk op de baan)  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Breaktest

Citaat van: Mickey op 07 maart 2024 - 20:17:44https://www.ad.nl/formule-1/christian-horner-over-harde-woorden-jos-verstappen-hebben-ermee-ingestemd-naar-de-toekomst-te-kijken~ade32c11/

Zou het hiermee echt klaar zijn?
Er komt waarschijnlijk nog een documentaire, een boek, een speelfilm, een hoorspel en een musical, maar dan hebben we het wel gehad. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Nu zou Marko weer geschorst worden meldt hijzelf.... Zou dit dan kunnen betekenen dat... lees de exitclausule (die we uiteraard niet kunnen lezen)...

And the show goes on...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Ja, Max heeft al publiek gemaakt: " als Marko gaat, ga ik ook".
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Het begint nu toch wel interessant te worden wat er nu werkelijk allemaal aan de hand is en wat de gevolgen zullen zijn. Mocht Max woord houden en Marko moet weg dan zie ik idd het team uit elkaar vallen. Stel dat hij dan naar Mercedes verhuist dan zal hij hoogstwaarschijnlijk het halve team meenemen. Ik zie zelfs Newey de stap dan wel maken. Ik vermoed dat Horner zijn kaarten toch wat overspeeld heeft en er meer aan de hand is dan enkel grensoverschrijdend gedrag....

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 09 maart 2024 - 00:50:01Ja, Max heeft al publiek gemaakt: " als Marko gaat, ga ik ook".

Dit vind ik dan weer ronduit onvolwassen. Hij heeft hem simpelweg niet nodig. Bovendien heeft hij sowieso niet het eeuwige leven. En loyaliteit betaalt je huur niet. Dat joch zou meer op eigen benen moeten staan, ook zijn vader heeft daar zakelijk gezien niets te zoeken.