Hornergate

Gestart door Breaktest, 28 februari 2024 - 14:18:42

« vorige - volgende »

Breaktest

Naar verluid is Christian Horner inmiddels afgereisd richting Bahrein.
Dat ga je niet doen om vervolgens te horen dat je niet meer mee mag doen; daarvoor is de vakantiewoning uitgevonden, ver weg van de pers. Dus ik denk dat we hier het begin van het antwoord zien, het loopt vast weer met een sisser af.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Vooralsnog vrijgesproken dus. En Horner is gewoon in Bahrein.

Denk niet dat de zaak hiermee af is.
Het rapport blijft vertrouwelijk. Las al geruchten dat de werkneemster nu verdere juridische stappen onderneemt.

Snap wel dat Horner blijft als zelf ook echt onschuldig is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Waren de aanwijzingen in elk geval juist geïnterpreteerd.

Geloof dat een beroep nooit gaat slagen.

gloudiesaurus

Hoop in ieder geval dat de rust bij het team terugkeert. Van onrust wordt een team nooit beter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

De Telegraaf kan ook niet goed tegen zijn verlies, met de afsluiter dat het waarschijnlijk nog niet gedaan is. Benieuwd of Horner alsnog een zaak tegen ze doorzet.

https://www.telegraaf.nl/sport/1502552050/red-bull-bevestigt-advocaat-pleit-beschuldigde-teambaas-christian-horner-vrij


Sphinx

Wat ik me dus de hele tijd al afvraag, hoeveel hiervan heeft de heer Mintzlaff, sinds de dood van Mateschitz directeur van Red Bull Gmbh gebruikt als een powerplay. Hij zat eerder bij voetbalclub Red Bull Leipzig en was vooral een kei in ruziemaken. Ook na zijn aanstelling waren er meteen berichten dat hij zowel met Horner als Marko in de clinch lag vwb beslissingsbevoegdheid die Red Bull Racing. Waarom kreeg van Haren zo makkelijk een reeks opmerkingen los uit Mintzlaff over de zaak en waarom houden ze bij hoog en laag vol 'app verkeer te hebben ingezien'. Lijkt er een beetje op dat van Haren zijn scoop is gebruikt om iig Horners positie te verzwakken, mss niet bij de Thaise aandeelhouders (die steunen hem nog steeds) maar bv wel bij Ford, dat zich ook alvast indekte met een statement.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Nou het gaat toch nog een staartje krijgen. WhatsApp verkeer is gelekt. Waarschijnlijk door een gefrustreerd persoon  ;)

Mickey

Zal die Telegraaf journo wel zijn.


Breaktest

Wat weten we nu?
'Iemand' beschuldigt Horner van 'dingen'.
Waarop 'iemand' het heeft uitgezocht - naar verluid een advocaat, maar we kennen zijn naam niet. Die 'iemand' heeft 8 uur gepraat en een rapport van 123 pagina's geschreven waarop ie weer verdween in de mist.
Dat rapport heeft ie aan 'iemand' van Red Bull gegeven, die het twee weken in zijn la bewaarde, waarop 'iemand' zei dat het loos alarm alarm was.
Daarop heeft 'iemand' een hoop foto's en berichten op naar meerdere 'iemanden' gestuurd die voor de media werken. Sommige van die ontvangers haalden hun schouders op, andere fronsten hun wenkbrauwen en zeiden dat 'iemand' eerst de echtheid moet verifiëren.
Hoe dan ook, het publiek kreeg niets te zien maar mocht wel overal op klikken en zich een mening vormen over de 'stirr'.   
We weten dus een hoop.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Toch in elk geval meer dan enkele dagen geleden.

De screenshots maken op mij een authentieke indruk.
Wat ik eruit meen te kunnen opmaken is er kennelijk wat geflirt werd met wederzijdse instemming. Maar ook geen centimeter meer dan dat. Er is mij niet duidelijk geworden dat zijn machtspositie ingezet is geweest bij deze situatie.

Is het allemaal handig? Dat zeker niet. Wat mij betreft die mevrouw de deur wijzen wat dat is een blijvende liability. Zij als enige kan immers begonnen zijn met het lekken hiervan.  En een goed gesprek met Horner, maar dat zal er vast al geweest zijn.

Als het niet veel meer is dan dit, dan had mevrouw denk ik beter die 650k kunnen pakken.

Sabai

#14
Nou ik heb het ook gezien. En dit is een storm in een glas water. Misschien dom om dit te doen voor zijn relatie maar verder zie ik er geen kwaad in. Lijkt een wederzijdse interesse te zijn.