Hornergate

Gestart door Breaktest, 28 februari 2024 - 14:18:42

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Mickey op 09 maart 2024 - 06:53:34
Citaat van: Robbert65 op 09 maart 2024 - 00:50:01Ja, Max heeft al publiek gemaakt: " als Marko gaat, ga ik ook".

Dit vind ik dan weer ronduit onvolwassen. Hij heeft hem simpelweg niet nodig. Bovendien heeft hij sowieso niet het eeuwige leven. En loyaliteit betaalt je huur niet. Dat joch zou meer op eigen benen moeten staan, ook zijn vader heeft daar zakelijk gezien niets te zoeken.

Eens. Geweldige rijder, Jos destijds ook overigens, maar als mens kan ik al dertig jaar geen  warmte voelen bij het zien van doen en laten en het horen van de woorden van deze familie.

Alleen de immer blozende Victoria beroerde me met haar ostentatief geluksgevoel in de beginjaren van haar broers opmars. Maar haar zien we nooit meer.
Hun moeder lijkt me ook oprecht. Maar om nou een fan te worden van de moeder van......
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik zou daar best fan van kunnen zijn. :D

Sabai

Citaat van: Mickey op 09 maart 2024 - 06:53:34
Citaat van: Robbert65 op 09 maart 2024 - 00:50:01Ja, Max heeft al publiek gemaakt: " als Marko gaat, ga ik ook".

Dit vind ik dan weer ronduit onvolwassen. Hij heeft hem simpelweg niet nodig. Bovendien heeft hij sowieso niet het eeuwige leven. En loyaliteit betaalt je huur niet. Dat joch zou meer op eigen benen moeten staan, ook zijn vader heeft daar zakelijk gezien niets te zoeken.



Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb ook een compagnon en dankzij onze loyaliteit naar elkaar houden we het al jaren vol. Het is juist een eigenschap die helaas in de huidige maatschappij niet veel meer voorkomt. Soms zijn er belangrijke zaken i.p.v eigenbelang en ikke ikke..

Arthur

Toto heeft een plaatsje vrij voor Marko als de nieuwe Lauda... Olie op het vuur en wie weet wat er nu weer volgt...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Citaat van: Sabai op 09 maart 2024 - 11:42:16
Citaat van: Mickey op 09 maart 2024 - 06:53:34
Citaat van: Robbert65 op 09 maart 2024 - 00:50:01Ja, Max heeft al publiek gemaakt: " als Marko gaat, ga ik ook".

Dit vind ik dan weer ronduit onvolwassen. Hij heeft hem simpelweg niet nodig. Bovendien heeft hij sowieso niet het eeuwige leven. En loyaliteit betaalt je huur niet. Dat joch zou meer op eigen benen moeten staan, ook zijn vader heeft daar zakelijk gezien niets te zoeken.



Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb ook een compagnon en dankzij onze loyaliteit naar elkaar houden we het al jaren vol. Het is juist een eigenschap die helaas in de huidige maatschappij niet veel meer voorkomt. Soms zijn er belangrijke zaken i.p.v eigenbelang en ikke ikke..

Compagnon zijn heeft een wezenlijk andere verhouding en verplichting richting elkaar dan de verhouding en actuele verdienste van Marko tegenover Max Verstappen. Alleen Verstappen ziet dat zelf anders. Voor de objectieve buitenstaander voegt hij businesswise niets toe.

Sabai

Degene die daar wat kan vinden is Max. Ondertussen 26 dus hij zal het wel weten. Wat wij er als buitenstaander van vinden doet er niet toe. Uiteindelijk worden wij ook beïnvloed door de media met al hun sensatie.

Ik weet op dit moment niet eens meer wat ik nu moet geloven. Alleen na zijn uitspraken van gisteren die van Marko en Toto  :D begint het er toch wel op te lijken dat Horner boter op zijn hoofd heeft.

Ik vind dit eigenlijk ook wel erg schofferend naar wijlen Mateschitz als de geruchten over de overname van Horner waar blijken te zijn. Zou wat zijn als hij binnen 2 jaar het team naar de kloten helpt wat die man in 3 decennia heeft opgebouwd.

gloudiesaurus

Nou het krijgt nog allemaal een staartje. De werkneemster die Horner beschuldigde is in beroep gegaan met een nieuwe advocaat.

Wordt dus vervolgd. Voorlopig nog geen rust bij Red Bull.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is