Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik ben benieuwd. Het moederbedrijf van Red Bull heeft wel een persbericht verstuurd en bevestigd dat er een onderzoek is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

#61
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 05 februari 2024 - 16:04:03Ik kwam op Youtube een stukje tegen van de Telegraaf, die waren er ook met een camera. Toen ie gespind was nam ie wel de schuld op zich. Misschien dat ie later bij de NOS kwam toen ze hadden geconstateerd dat zijn achterband lek was.

Mja dat ie niet naar Ferrari is gegaan snap ik ook niet, maar we gaan het wel zien in de toekomst.
Een beetje flauw om 'm op zijn eerste races af te rekenen maar ik heb begrepen dat ie zich diep in het rechter rijtje schuilhoudt (met Papajan die met veel aplomb weet uit te leggen waarom ie als 35e kwalificeerde ipv als eerste waar ie eigenlijk thuishoort.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Breaktest op 12 februari 2024 - 18:14:20My best guess: hier horen we nooit meer wat van. Onheus bejegend persoon wordt afgekocht inclusief zwijgplicht, misschien nog een interne reprimande, and that's it.

Na alle ruchtbaarheid moet er toch ten minste een officieel statement komen van RBR.

BMW.WilliamsF1

Zou je wel denken, want er gaan sowieso vragen over komen tijdens interviews in de wintertest. Of ze denken het waait wel over, maar dat verwacht ik niet :)


C.G. de Beaufort

Horner ontkent de aantijgingen. Verstappen beaamde tegenover verslaggevers dat de teamgeest beter is dan ooit en dat zijn relatie met Horner onveranderd is. ,,We hebben samen veel dingen bereikt, dus dat verandert niet plotseling", zei hij.

https://www.telegraaf.nl/sport/2042079021/red-bull-teambaas-christian-horner-ontkent-nogmaals-ongepast-gedrag-ik-blijf-het-team-leiden

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

De Telegraaf gaat in een Premium-artikel van vanmiddag los op de vermeende schuld van Horner. Toch ook seksueel grensoverschrijdend gedrag; zij zouden in bezit zijn van het appverkeer.

Breaktest

Laat ik eens een voorspelling doen voor de zeer lange termijn: Maciej Gładysz.
Nee, de kat heeft niet over mijn toetsenbord gelopen; het gaat om een 15-jarige Poolse knaap die nog geen officiële race heeft gereden. In de karts heeft ie de nodige titels gehaald en is zojuist door MP Motorsports opgepikt om komend seizoen zijn debuut in F4 te maken.
Ik heb hoge verwachtingen van deze jongen. Om Papajan een beetje tegengas te geven voorspel ik dat deze knaap wèl titels in lagere klassen gaat pakken en in 2028 of 2029 zijn debuut in F1 zal maken.
Onthoud die naam, Maciej Gładysz!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

#67
doen we!

Dus voorspellen voor 2014.

OOohkeeeee. Zoals iedereen hier weet, ik ben daar erg slecht in, maar hier komt-ie toch.

1. MV voor vierde keer WK
2. Hamilton gaat naar Ferrari aan het eind van het seizoen. :-*
3. Alonso tekent bij (Mercedes?)
4. Perez maakt het seizoen af (bij Minardi?)
5. Bottas ziet het groen voor ogen na drie-vier races
6. Zhou ook.
7. Torro Rosso komt na Alpha met een nog stommere naam, ik noem ze vanaf nu gewoon maar Minardi
8. Het wordt een erg leuk seizoen.
9. We gaan Geraldine Estelle Halliwell nog missen in de paddock.
10. Het wordt het jaar van Albon, met een dik contract (bij Mercedes?)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 16 februari 2024 - 17:22:59De Telegraaf gaat in een Premium-artikel van vanmiddag los op de vermeende schuld van Horner. Toch ook seksueel grensoverschrijdend gedrag; zij zouden in bezit zijn van het appverkeer.

Het onderzoek schijnt al klaar te zijn. Morgen of overmorgen meer nieuws?

Als we de geruchten moeten geloven heeft Horner de steun van de Thaise aandeelhouders die de meerderheid heeft. De zoon van Mateschitz die 49,9% van de aandelen heeft zou wel van Horner af willen...

Volgens Ralf Schumacher wordt in Thailand anders tegen bijvoorbeeld de positie van de vrouw aangekeken. Rapport schijnt 100 blz te hebben dus ben benieuwd wat we te weten gaan komen... Zou wel fijn zijn als er voor Bahrein duidelijk is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

PoleHawk

Citaat van: gloudiesaurus op 26 februari 2024 - 21:32:29
Citaat van: Mickey op 16 februari 2024 - 17:22:59De Telegraaf gaat in een Premium-artikel van vanmiddag los op de vermeende schuld van Horner. Toch ook seksueel grensoverschrijdend gedrag; zij zouden in bezit zijn van het appverkeer.

Het onderzoek schijnt al klaar te zijn. Morgen of overmorgen meer nieuws?

Als we de geruchten moeten geloven heeft Horner de steun van de Thaise aandeelhouders die de meerderheid heeft. De zoon van Mateschitz die 49,9% van de aandelen heeft zou wel van Horner af willen...

Volgens Ralf Schumacher wordt in Thailand anders tegen bijvoorbeeld de positie van de vrouw aangekeken. Rapport schijnt 100 blz te hebben dus ben benieuwd wat we te weten gaan komen... Zou wel fijn zijn als er voor Bahrein duidelijk is.

Als dit klopt, zou Horner ook zelf een conclusie kunnen trekken. Het is namelijk best groots als er een grote aandeelhouder het vertrouwen opzegt. Dat kan ook voor sponsoren namelijk reden zijn om druk te zetten door hun reclame te stoppen of pauzeren.

Mickey

Ik vind het vrij wonderlijk waar alle gevestigde media toch hun scoops vandaan halen. Je zou zeggen dat juist in die grote corporates met grote belangen, betrokkenen niet zomaar iets lekken.

Mij idee is nog steeds dat als er echts iets serieus gebeurd zou zijn, ze er volgens mij goed aan hadden gedaan om Horner op non actief te zetten. Nu dar niet gedaan is en hij zelfs onderweg zou zijn naar Bahrein, denk ik toch echt dat dit allemaal wel losloopt.

Breaktest

Gauw nog even een lijstje voorspellingen inleveren.
-Alonso stopt eind dit jaar; Sainz verliest dit jaar van Leclerc en gaat naar Aston Martin.
-Tsunoda wint van Ricciardo. Beide krijgen in 2025 12 races de kans om zich naast Max waar te maken.
-Horner blijft dus zitten, hoger beroep loopt op niets uit.
-Max uiteraard weer kampioen, met opnieuw 19 overwinningen
-Norris, Hamilton, Leclerc en Perez verdelen de rest van de buit
-Het verschil tussen Hamilton en Russell is kleiner dan 10 ptn.
-Vettel maakt geen comeback.
 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Als vandaag een voorbode is voor hoe het jaar gaat verlopen zou ik even een quick edit doen. ;D

Breaktest

#73
Nog even een update over de briljante zoon van Papajan. Voorseizoen afgelopen; knaapje kon geen deuk in een pakje boter slaan.
MP Motorsport voor wie hij reed, won het winterkampioenschap - dus daar kan het niet aan liggen.
Om precies te zijn werd ie 19e met 14 schamele puntjes, achter mede-rookieteamgenoten Fluxa (13e) en Colnaghi (17e die maar de helft van de races reed), en niet te vergeten Maciej Gładysz die elke vrije training, kwalificatie en race voor hem eindigde en met afstand (92 ptn) het rookie kampioenschap won (3e overall).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Nee maar! Net als ik aan mijn voorspellingen wil toevoegen dat Massa het ook dit jaar bij waarschuwingen houdt, sleept ie de FIA en de hele ratsmodee (waaronder Ecclestone!) toch voor de rechter.
Oh, en het gaat om plotseling ook niet meer om het principe maar om gederfde inkomsten, zijnde tussen 60 en 150 miljoen pond. Nou ja, hij kon altijd wel een extra pondje gebruiken.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond