Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik ben benieuwd. Het moederbedrijf van Red Bull heeft wel een persbericht verstuurd en bevestigd dat er een onderzoek is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 05 februari 2024 - 16:04:03Ik kwam op Youtube een stukje tegen van de Telegraaf, die waren er ook met een camera. Toen ie gespind was nam ie wel de schuld op zich. Misschien dat ie later bij de NOS kwam toen ze hadden geconstateerd dat zijn achterband lek was.

Mja dat ie niet naar Ferrari is gegaan snap ik ook niet, maar we gaan het wel zien in de toekomst.
Een beetje flauw om 'm op zijn eerste races af te rekenen maar ik heb begrepen dat ie zich diep in het rechter rijtje schuilhoudt (met Papajan die met veel aplomb weet uit te leggen waarom ie als 35e kwalificeerde ipv als eerste waar ie eigenlijk thuishoort.
Ik heb panne, en dat komt goed uit want ik sta in de keuke

Mickey

Citaat van: Breaktest op 12 februari 2024 - 18:14:20My best guess: hier horen we nooit meer wat van. Onheus bejegend persoon wordt afgekocht inclusief zwijgplicht, misschien nog een interne reprimande, and that's it.

Na alle ruchtbaarheid moet er toch ten minste een officieel statement komen van RBR.

BMW.WilliamsF1

Zou je wel denken, want er gaan sowieso vragen over komen tijdens interviews in de wintertest. Of ze denken het waait wel over, maar dat verwacht ik niet :)

C.G. de Beaufort

Horner ontkent de aantijgingen. Verstappen beaamde tegenover verslaggevers dat de teamgeest beter is dan ooit en dat zijn relatie met Horner onveranderd is. ,,We hebben samen veel dingen bereikt, dus dat verandert niet plotseling", zei hij.

https://www.telegraaf.nl/sport/2042079021/red-bull-teambaas-christian-horner-ontkent-nogmaals-ongepast-gedrag-ik-blijf-het-team-leiden

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

De Telegraaf gaat in een Premium-artikel van vanmiddag los op de vermeende schuld van Horner. Toch ook seksueel grensoverschrijdend gedrag; zij zouden in bezit zijn van het appverkeer.

Breaktest

Laat ik eens een voorspelling doen voor de zeer lange termijn: Maciej Gładysz.
Nee, de kat heeft niet over mijn toetsenbord gelopen; het gaat om een 15-jarige Poolse knaap die nog geen officiële race heeft gereden. In de karts heeft ie de nodige titels gehaald en is zojuist door MP Motorsports opgepikt om komend seizoen zijn debuut in F4 te maken.
Ik heb hoge verwachtingen van deze jongen. Om Papajan een beetje tegengas te geven voorspel ik dat deze knaap wèl titels in lagere klassen gaat pakken en in 2028 of 2029 zijn debuut in F1 zal maken.
Onthoud die naam, Maciej Gładysz!
Ik heb panne, en dat komt goed uit want ik sta in de keuke

Robbert65

doen we!

Dus voorspellen voor 2014.

OOohkeeeee. Zoals iedereen hier weet, ik ben daar erg slecht in, maar hier komt-ie toch.

1. MV voor vierde keer WK
2. Hamilton gaat naar Ferrari aan het eind van het seizoen. :-*
3. Alonso tekent bij (Mercedes?)
4. Perez maakt het seizoen af (bij Minardi?)
5. Bottas ziet het groen voor ogen na drie-vier races
6. Zhou ook.
7. Torro Rosso komt na Alpha met een nog stommere naam, ik noem ze vanaf nu gewoon maar Minardi
8. Het wordt een erg leuk seizoen.
9. We gaan Geraldine Estelle Halliwell nog missen in de paddock.
10. Het wordt het jaar van Albon, met een dik contract (bij Mercedes?)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel