Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

In Bahrein en die andere zandbak is toch niet zoveel aan de hand momenteel? Op wat mensenrechten dingen na niet meer dan normaal :P

Mickey

Ik denk dat er teams zullen zijn die er toch een risico in zien. Was zoiets enkele jaren geleden ook niet het geval? Met minder onrust dan nu?

PoleHawk

Ik voorspel dat Verstappen in een race waar ik fysiek bij ben een keer niet in de eerste bocht uitvalt waardoor ik hem niet zie rijden. Gevolg hiervan is weer dat hij wederom wereldkampioen wordt, gevolgd door Norris, Russel en Sainz.

gloudiesaurus

Silly season lijkt in ieder geval saai te worden.

Norris en Leclerc hebben al voor meerdere jaren bijgetekend.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


BMW.WilliamsF1

Dat denk ik elke keer als zo'n gerucht weer de kop opsteekt. Las net al ergens dat ze het vanaf dit seizoen willen gaan doen en dat het vandaag al wordt afgetikt allemaal. Ben benieuwd :)

Mickey

Het wordt anders wel door veel serieuze media overgenomen. Dus toch misschien?

Sabai

Volgens mij is het nu officieel.  Ik vind het wel mooi. Wie wil er nou niet voor Ferrari hebben gereden in de F1. En wellicht kan hij geschiedenis schrijven.Ik hoop stiekem dat Verstappen ook ooit die overstap naar Ferrari maakt.

BMW.WilliamsF1

https://nl.motorsport.com/f1/news/mercedes-f1-teamleden-vanmiddag-vertrek-lewis-hamilton/10571331/

Lewis dus in 2025 naar Ferrari. Ik las ergens een gerucht dat het dit jaar al zou gebeuren, maar dat blijft bij een gerucht :)

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Tsja voor een flinke zak geld zijn ze wel te porren voor iets anders  ;D

Mickey

Ferrari heeft Hamilton niet nodig. Ze hadden Toto moeten halen.

En ik snap de combinatie met de langdurige verbintenis met Leclerc ook niet.

Sabai

Citaat van: Mickey op 01 februari 2024 - 18:43:05Ferrari heeft Hamilton niet nodig. Ze hadden Toto moeten halen.

En ik snap de combinatie met de langdurige verbintenis met Leclerc ook niet.

Tuurlijk hebben ze hem wel nodig. Hij is een zevenvoudig wereldkampioen die weet hoe hij titels moet pakken. Die team om zich heen kan laten bouwen. Die engineers en ander talent kan overhalen  naar Ferrari omdat hij er ook zit. Markering technisch is dit ook goud waard. Dus ja ze hebben hem nodig i.m.o. En geloof mij maar hij gaat Leclerc om z'n oren rijden.

BMW.WilliamsF1

Dat kon Schumacher misschien, maar Lewis is sowieso al een heel stuk ouder dan Schumi toen was en Ferrari moet dan wel andere mensen aantrekken, want met die Italianen aan het roer blijft het niks. Het is Vettel en Alonso ook niet gelukt. Ik zie het Lewis ook niet zomaar lukken bij Ferrari. En hij zal ook niet tot zijn 50e in de F1 blijven denk ik :)

Sabai

Alonso is het toch bijna gelukt hij had alleen wat pech in Abu dhabi met ene Petrov  ::) . En Vettel kwam duidelijk tekort en heeft gewoon geluk gehad met die RBR destijds en webber als teamgenoot. En ik zeg ook niet dat Hamilton het even gaat doen. Maar zodra hij in de positie is dat het kan weten we allemaal wat hij kan.