Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

Breaktest

Volgens Nostradamus wordt ook in 2024 een F1-seizoen afgewerkt. Heb je ook voorspellende gaven - maar iets preciezer -  laat het hier weten.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ik voorspel een afname van actieve leden op dit forum van wel 25%. Er geeft vast wel íemand de brui aan. :P

Breaktest

Citaat van: Mickey op 22 december 2023 - 17:44:14Ik voorspel een afname van actieve leden op dit forum van wel 25%. Er geeft vast wel íemand de brui aan. :P
Het wordt buitenstaanders ook niet makkelijk gemaakt. Als nieuwkomer zou ik niet weten hoe ik me moet registreren.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Registratie uitgeschakeld idd, dan wordt het lastig  :-\

Oja en Max kampioen in 2024  :D

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 december 2023 - 16:16:16Registratie uitgeschakeld idd, dan wordt het lastig  :-\

Oja en Max kampioen in 2024  :D

Oh damn, dat gaan we fixen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Las het ook vandaag. Zal wel stront aan de knikker zijn met Gene Haas.

gloudiesaurus

Haas is natuurlijk al jarenlang het minste team. Denk dat Gene Haas meer wil.
Wat Steiner wel goed heeft gedaan is dat Haas door de jaren heen veel meer waard is geworden, heeft ook mee gelift op de populariteit van de Formule 1. Dus de investering van Gene Haas is denk ik sowieso een hele goede geweest  :) 

Maar qua tactiek en ontwikkelen in het seizoen zelf kan Haas nog veel leren. Ze hadden wel vaak een goede auto en kwalificaties maar in de race kwam het er dan toch vaak niet uit. Misschien daarom ook een engineer als teambaas nu.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Huh. Plooij moet nu een andere vinden met wie hij gaat praten in het Race Cafe. Wat Haas betreft, lees deze :

https://speedcafe.com/gene-haas-explains-reasons-for-steiner-axe/

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

#10
Het Haas-drama hoort eigenlijk niet hier (of had iemand dit voorspeld?) maar bij de Winterstop-discussie.
Maar als ik toch een voorspelling moet doen: ik denk dat Haas over drie jaar niet meer bestaat.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ik voorspel dat de eerste twee Grand Prix dit jaar niet doorgaan.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 12 januari 2024 - 18:03:12Ik voorspel dat de eerste twee Grand Prix dit jaar niet doorgaan.

iig niet op een zondag :)

gloudiesaurus

Waarom zouden ze niet doorgaan dan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Citaat van: gloudiesaurus op 23 januari 2024 - 12:31:32Waarom zouden ze niet doorgaan dan?

Het is wat onrustig in de zandbak, om het maar cryptisch te omschrijven. De situatie in Gaza. Houthi's in Jemen die boos zijn. Dat matcht niet heel lekker met onze Westerse verplaswedstrijd.