Gok de top 2023 - Abu Dhabi

Gestart door Sphinx, 20 november 2023 - 18:37:45

« vorige - volgende »

Sphinx

Nog eentje dan, Nog eentje dan, we gaan nog niet naar huis. De laatste GP van het jaar wacht komende zondag in Abu Dhabi. De spanning zit hem alleen nog in de gevechten tussen Ferrari en Mercedes over plek 2 en welke Ferrari coureur er vierde wordt, ze hebben allebei 200pt nu.

Plaatst allen uw top 5 voor de GP van Abu Dhabi aankomend weekend. De deadline is vrijdag 25-11 om 10.30u 's morgens (start eerste vrije training ivm de late tijdstippen). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Stand met nog één race te gaan:
1. Mickey   1666
2. Sabai   1520
3. Robbert65   1493
4. BMW.WilliamsF1 1459
5. Breaktest   1384
6. FolkertE   1373
7. Sphinx   1272
8. Gloudiesaurus 500
9. Henk1987   90
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai


Mickey

#4
VER
LEC
NOR
PER
HAM

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE


BMW.WilliamsF1

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Norris
4. Hamilton
5. Sainz

Sphinx

Nou dit was het dan. Red Bull doet een Mclaren en wint álle races in een seizoen. Verder pakt Max ook een hele rits records die leuk zijn voor wikipedia ;)

Uitslag race:
1. Verstappen (eerste ronde spannend, daarna rustig weggelopen)
2. Leclerc (leert van Sainz en knobbelt zelf een strategie uit, helaas was hij er net te laat mee)
3. Russell (een derde plek die het mokkende Mercedes aan een 2e plek helpt, niemand die hem er voor bedankt, Lewis had zakdoekjes nodig)
4. Perez (kreeg een waarschuwing wegens aanmerkingen op de leiding. Ik begreep m ook niet)
5. Norris (weerde zich dapper, maar niet genoeg)
(6. Piastri (ging te snel door de banden heen, weer)
(7. Alonso (niet in de buurt van de Top5, wel een leuke race aldus hemzelf tegenover 'razende reporter' Verstappen)
(9. Hamilton (als de auto niet wil, wil hij eigenlijk ook niet. Verlangt zooooo erg naar volgend seizoen en zal vragen of hij zijn auto per bulldozer mag platwalsen)

Uitslag weekend:
1. Sphinx 100
2. Mickey  98
3. Sabai   93
4. FolkertE 83
5. Breaktest 78
6. Robbert65 75
7. BMW.WilliamsF1 65

Eindstand:
1. Mickey   1764
2. Sabai   1613
3. Robbert65   1568
4. BMW.WilliamsF1 1524
5. Breaktest   1462
6. FolkertE   1456
7. Sphinx   1372
8. Gloudiesaurus 500
9. Henk1987     90

Nou, win ik verrassend genoeg nog de laatste ronde. Jammer genoeg teveel vertrouwen in Ferrari, had beter mijn winstkansen kunnen spreiden dan had ik mss een kans op de bonus gehad. maar het is goed zo. Mickey stelde vorige week de eindzege al veilig, Sabai is 2e geëindigd op 151pt afstand, Robbert65 is derde op 194pt afstand. Nu gaan we even een korte winterslaap tegemoet waarna in maart de eerste stappen voor seizoen 2024 worden genomen. Voor nu, dank u voor uw aandacht, gefeliciteerd aan de podiumklanten.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Niet alle races, Ferrari won er ook nog 1, net zoals in 1988 met McLaren 🙂

Robbert65

Ik heb er nu alweer zin in! Ik beloof dat ik volgend jaar meedoe!

Sphinx, heel erg bedankt voor dit jaar, goed gedaan, was weer erg leuk, en spannend tot het einde van het seizoen. Op naar 2024.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Dank voor alle organisatie, Sphinx!

Ik heb er lol in gehad. Hopelijk doen er volgend seizoen meer mensen consistent mee.