Gok de Pole Abu Dhabi 2023

Gestart door Breaktest, 20 november 2023 - 16:25:13

« vorige - volgende »

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai


Mickey

#3
1:23.477

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

#5
1:23.621
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE


BMW.WilliamsF1

1:23,233

En ik zet natuurlijk mijn joker in :)

Breaktest

#8
Uitslag Gok de Pole - GP Abu Dhabi 2023
1 - (297 punten) = Mickey
2 - (289 punten) = FolkertE
3 - (286 punten) = Sphinx*
4 - (283 punten) = Breaktest
5 - (279 punten) = BMW.WilliamsF1*
6 - (262 punten) = Sabai
7 - (233 punten) = Robbert65*

Op de valreep nog een mooie overwinning voor Mickey met een bijna perfect score. En ook de onverwachte cameo van Sabai is het vermelden waard.
Voorts ging de aandacht uit naar het kampioenschap, waar ik de bui al voelde hangen na mijn no-show de vorige GP.
Dankzij slim inzetten van zijn joker ging BMW.WilliamsF1 de laatste race over mij heen. Wat ook wel weer voordelen heeft; nu weet ik eindelijk hoe Hamilton anno 2021 zich voelde  :-[.
In de middenmoot zat het vrij dicht bij elkaar. Als Sphinx deze laatste ronde zijn joker had ingezet, had ie nog over Folkert heen kunnen springen.
Update: Sphinx hàd zijn joker ingezet.

Eindstand kampioenschap Gok de Pole 2023

1 - (4455 punten) = BMW.WilliamsF1*
2 - (4376 punten) = Breaktest*
3 - (3876 punten) = Mickey*
4 - (3203 punten) = Robbert65*
5 - (3139 punten) = Sphinx*
6 - (3078 punten) = FolkertE
7 - (987 punten) = Sabai
8 - (283 punten) = Henk1987
( NB In het reglement staat nog steeds dat je bij 6 overwinningen of meer 100 bonuspunten kunt bijschrijven, wat de uitslag zou hebben veranderd. Ik heb echter in een ver verleden aangegeven dat ik dat flauwekul vind en ga ik die ook zeker niet claimen. Een beetje bijwerken kan echter geen kwaad, mocht zich nog een nieuwe editie voordoen)
https://www.gppits.net/gdp/reglement.htm

Nog wat cijfers:

Jokerpunten
292 Mickey
286 Sphinx
279 BMW.WilliamsF1
214 Breaktest
118 Robbert65

Beste voorspellingen
Mickey              297 Abu Dhabi
Breaktest            297 Oostenrijk
FolkertE              297 Monaco
Sphinx                296 Mexico
Robbert65          294 Hongarije
Sabai                294 Saudi Arabië
BMW.WilliamsF1 292 Bahrein
Henk1987          283 Bahrein

Overwinningen
Breaktest          10
FolkertE            3
Robbert65        2
Mickey              2
Sphinx              1
Sabai                1
BMW.WilliamsF1 1
Henk1987          0

Gemiddelde score en deelnames
Henk1987          283 (1)
Sabai                247 (4)
Breaktest            208 (20)
BMW.WilliamsF1 199 (21)
Mickey              163 (22)
FolkertE              154 (20)
Robbert65          147 (21)
Sphinx                136 (21)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#9
Grafiek
You cannot view this attachment.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Leuk deze, leuke stats ook! Gefeliciteerd BMW en Break!

BMW.WilliamsF1

Yess, was voor Zandvoort vergeten te gokken, dat koste me toen mijn voorsprong :)

Bedankt voor de organisatie weer!

Mja, de website gebruiken we eigenlijk niet meer toch? Kan m wel aanpassen als je wilt. Dan moeten we de reglementen ff herschrijven (of de dingen er uit halen die we niet meer gebruiken).

Robbert65

#12
Hoe zat het ook al weer met het slechtste resultaat dat vervallen zou? Of is dat een ander spel? Of droom ik teveel :-\

Niet dat het voor mij iets uitmaakt,  ik heb drie keer verzuimd. Maar ik herinner me toch zoiets....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

CitaatIn de middenmoot zat het vrij dicht bij elkaar. Als Sphinx deze laatste ronde zijn joker had ingezet, had ie nog over Folkert heen kunnen springen.

Dan is er iets goed mis, want ik heb een prive bericht gestuurd, waarin ik mijn joker heb ingezet. Had ik dat hier in het topic moeten doen dan?

kopie  uit verzonden items


joker Gok de pole
Verzonden aan: Breaktest Gepost op: 23 november 2023 - 15:34:11
goede middag

ik ben even vergeten hoe het ook alweer ging, maar volgens mij kon ik nog een joker voor Gok de Pole inzetten? zo ja doe ik dat bij deze

groeten Sphinx
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Robbert65 op 28 november 2023 - 22:13:14Hoe zat het ook al weer met het slechtste resultaat dat vervallen zou? Of is dat een ander spel? Of droom ik teveel :-\

Niet dat het voor mij iets uitmaakt,  ik heb drie keer verzuimd. Maar ik herinner me toch zoiets....

Dat waren vroeger de regels toen ik het nog organiseerde, maar die zijn allemaal geschrapt door Breaktest. Alleen de joker is nog over van alle regels :)